Hop til indhold

Recommended Posts

Nogen der har været hos hende for nylig og fået fp ? 
Sutter hun uden ?

Redigeret af sand16
Flyt til efterlysning

Del dette indlæg

Link til indlæg
sand16 skrev, for 14 minutter siden:

Sutter hun uden ?

Mener det hele er med regnfrakke. Har dog ikke været forbi siden 2019 

Del dette indlæg

Link til indlæg
komfritfrem skrev, for 9 timer siden:

Hun sutter slet ikke. 

Hun kan godt overtales , måske ikke alle :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
sand16 skrev, for 12 timer siden:

Sutter hun uden ?

Hvor i Jylland er vi ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
komfritfrem skrev, for 14 timer siden:

Hun sutter slet ikke. 

Hun plejer nu at sutte, men det er med kondom. Dog var der hverken sut eller kys sidst jeg var forbi. Ved ikke om det skyldes corona men jeg gik derfra med en lidt tom oplevelse. Samme pris som sædvanlig men med meget mindre ydelse og nærvær for pengene ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når hun har kæreste/forhold, plejer hun at skrue ned for udbuddet af tillægsydelser. 

Så det kunne lyde som om at det går godt i privatlivet i øjeblikket. 

Godt for ham og hende - knap så godt for os gæster :D:shock::wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mthom skrev, for 2 timer siden:

hun er så lækker

Hun har i hvert fald en god krop af en 49-årig. Dog synes jeg at brysterne er lidt for store til den lille spinkle kvinde og så er jeg ikke fan af den store grimme mørke tatovering på maven. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 46 minutter siden:

Hun har i hvert fald en god krop af en 49-årig. Dog synes jeg at brysterne er lidt for store til den lille spinkle kvinde og så er jeg ikke fan af den store grimme mørke tatovering på maven. 

Spinkel ? Hun har en meget veltrænet krop , og den store grimme mørke tatovering , betyder Lykke for hende , du kan ikke li hendes ydelser og udsmykning , men kommer der alligevel ????

mig og mange andre har ikke problem med hendes massage med mere .og hendes udsmykninger  
hun er en god erfaren pige der kan sit job til ug, 

den dårlige service kan skyldes manglende pli fra kunde 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kender ikke hende her, men tatoo på maven får de ofte da mange af dem har grimme ar efter fødsler (kejsersnit) og måske andre operationer, ikke ret mange steder i Thailand ligger der et luksus hospital inden for 'jeg smutter lige derhen afstand' Jeg har da selv set en hel del mindre vellykkede snit i maveskindene, så jeg forstår de gerne vil skjule dem. så selv om jeg ej heller er fan af tatoos som syntes jeg de her kommer til deres ret og så det jo kun rigtig rart hvis pigen føler sig bedre tilpas.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iha skrev, for 2 timer siden:

Spinkel ? Hun har en meget veltrænet krop , og den store grimme mørke tatovering , betyder Lykke for hende , du kan ikke li hendes ydelser og udsmykning , men kommer der alligevel ????

mig og mange andre har ikke problem med hendes massage med mere .og hendes udsmykninger  
hun er en god erfaren pige der kan sit job til ug, 

den dårlige service kan skyldes manglende pli fra kunde 

Ja, spinkel ... Hun kan godt være spinkel selv om hun er veltrænet. 

Hvor f... har jeg udtrykt at jeg ikke kunne lide hende? Jeg har blot udtalt at jeg synes det trækker ned på det samlede udseende. Den store grimme tatovering er for at skjule strækmærkerne på maven. Det er så muligt at den skal symbolisere lykke. 

Hvis du nu læste hvad jeg skrev i stedet for at sidde med pikken i hånden og samle med det samme du ser hendes navn, så ville du også have bemærket at jeg skrev at jeg skrev at ydelserne ved mit sidste besøg ikke levede op til det hun plejer at levere. Ergo så var det mit sidste besøg jeg ikke var helt tilfreds med og ikke de tidligere besøg. Som jeg skrev så kunne de manglende ydelser jo netop skyldes corona. Hun sagde selv at hun tog sine forbehold og der blev sprittet af og det hele. Jeg behandler altid pigerne med pli men du har måske selv problemer med plien? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 4 timer siden:

Ja, spinkel ... Hun kan godt være spinkel selv om hun er veltrænet. 

Hvor f... har jeg udtrykt at jeg ikke kunne lide hende? Jeg har blot udtalt at jeg synes det trækker ned på det samlede udseende. Den store grimme tatovering er for at skjule strækmærkerne på maven. Det er så muligt at den skal symbolisere lykke. 

Hvis du nu læste hvad jeg skrev i stedet for at sidde med pikken i hånden og samle med det samme du ser hendes navn, så ville du også have bemærket at jeg skrev at jeg skrev at ydelserne ved mit sidste besøg ikke levede op til det hun plejer at levere. Ergo så var det mit sidste besøg jeg ikke var helt tilfreds med og ikke de tidligere besøg. Som jeg skrev så kunne de manglende ydelser jo netop skyldes corona. Hun sagde selv at hun tog sine forbehold og der blev sprittet af og det hele. Jeg behandler altid pigerne med pli men du har måske selv problemer med plien? 

*savle - ikke samle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sand16 skrev, den 26.1.2021 at 20:14:

Sutter hun uden ?

Mon ikke der er noget der ligner 40 byer i Danmark der har en gade der hedder Havnegade ??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...