Gammel rotte 1272 Skrevet 26. Januar, 2021 Jeg har gennem længere tid fulgt hendes snap, og var oprindelig af den opfattelse, at det er en trans - og ud fra billederne meget LÆKKER trans. Annoncen her, er da også at finde under transer på AL https://annoncelight.dk/showad/302503. Men jeg er sku i tvivl.... Nogen der ved om det er en trans eller ej?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaddi Skrevet 26. Januar, 2021 Jeg tilføjede hende og spurgte tænkte d t var nemmest og hun siger kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hulbror 1451 Skrevet 26. Januar, 2021 Jeg fulgte hende et godt stykke tid, jeg er interesseret i det jeg så, men stoler ikke på hende, der gik for mange alarmer, jeg er ikke kendt for at være overforsigtig, men derfor kan hun jo alligevel godt være legit, jeg turde bare ikke med hende og valgte at slette og glemme hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pleb 40 Skrevet 26. Januar, 2021 Hulbror skrev, for 8 minutter siden: Jeg fulgte hende et godt stykke tid, jeg er interesseret i det jeg så, men stoler ikke på hende, der gik for mange alarmer, jeg er ikke kendt for at være overforsigtig, men derfor kan hun jo alligevel godt være legit, jeg turde bare ikke med hende og valgte at slette og glemme hende. Jeg lige taget et kig, hun ser godt nok fræk ud. Men jeg synes at det virker sketchy at man skal betale for "premium", for at betale forud for en aftale, for at mødes og betale mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Antoninus Skrevet 26. Januar, 2021 Der er tråde herinde om hende og jeg husker dem ikke som gode. nogle siger hun har snydt dem osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KøbenhavnerSnuden 196 Skrevet 29. Januar, 2021 Gammel rotte skrev, den 26.1.2021 at 11:38: Jeg har gennem længere tid fulgt hendes snap, og var oprindelig af den opfattelse, at det er en trans - og ud fra billederne meget LÆKKER trans. Annoncen her, er da også at finde under transer på AL https://annoncelight.dk/showad/302503. Men jeg er sku i tvivl.... Nogen der ved om det er en trans eller ej?? Det er en trans. Men jeg havde samme oplevelse som @Pleb da jeg skrev med hende. Jeg skulle købe premium snap osv før møde. Så det blev også et nej tak herfra. Jeg tror det er personen på billederne og hun ser fantastisk ud. Men det med at skulle betale for snap abonnement inden møde er også en alarm hos mig;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg