Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg fulgte hende et godt stykke tid, jeg er interesseret i det jeg så, men stoler ikke på hende, der gik for mange alarmer, jeg er ikke kendt for at være overforsigtig, men derfor kan hun jo alligevel godt være legit, jeg turde bare ikke med hende og valgte at slette og glemme hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hulbror skrev, for 8 minutter siden:

Jeg fulgte hende et godt stykke tid, jeg er interesseret i det jeg så, men stoler ikke på hende, der gik for mange alarmer, jeg er ikke kendt for at være overforsigtig, men derfor kan hun jo alligevel godt være legit, jeg turde bare ikke med hende og valgte at slette og glemme hende.

Jeg lige taget et kig, hun ser godt nok fræk ud. Men jeg synes at det virker sketchy at man skal betale for "premium", for at betale forud for en aftale, for at mødes og betale mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Antoninus

Der er tråde herinde om hende og jeg husker dem ikke som gode. nogle siger hun har snydt dem osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, den 26.1.2021 at 11:38:

Jeg har gennem længere tid fulgt hendes snap, og var oprindelig af den opfattelse, at det er en trans - og ud fra billederne meget LÆKKER trans. Annoncen her, er da også at finde under transer på AL https://annoncelight.dk/showad/302503. Men jeg er sku i tvivl.... Nogen der ved om det er en trans eller ej??

Det er en trans. Men jeg havde samme oplevelse som @Pleb da jeg skrev med hende. Jeg skulle købe premium snap osv før møde. Så det blev også et nej tak herfra. Jeg tror det er personen på billederne og hun ser fantastisk ud. Men det med at skulle betale for snap abonnement inden møde er også en alarm hos mig;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...