Hop til indhold
Gæst

Mulat

Recommended Posts

Gæst

Hej,

Er der nogen der har besøgt nogle af de mulatpiger der er i byen (kbh) for tiden?

Kender Tiffany og Jaqueline, men kunne godt formaste mig til at søge en ny oplevelse.

Nogen erfaringer med piger der kan træffes i disse uger?

Cal

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvad med the lady mylena som er aktiv her på forum. Hun ser dejlig ud

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Joeh - tak for tippet. Der er et eller andet der der holder mig tilbage - Måske alder eller billeder.

Men tak :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad med the lady mylena som er aktiv her på forum. Hun ser dejlig ud

Helt enig. Det er rigtigt guf. Forstår ikke, hvad der her kan holde Calletti tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt være det bare er mig men det ville jeg ikke kalde for mulat men sorte, men som sagt godt være det bare er mig, men for mig er en mulat lidt lysere i det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt være det bare er mig men det ville jeg ikke kalde for mulat men sorte, men som sagt godt være det bare er mig, men for mig er en mulat lidt lysere i det :)
Det er de ofte, men ikke nødvendigvis.

En mulat er blot en betegnelse for en person, hvor den ene af forældrene er hvid og den anden sort. Hvor mørk/lys mulatten bliver, et et spørgsmål om biologisk arv.

Jeg har kendt en mulat, der var kulsort, og jeg har truffet mulatter, der var så lyse, at kun det krusede hår afslørede en halv-negroid baggrund. Så der er vist ikke noget endegyldigt svar på det spørgsmål.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...