Gabel 306 Skrevet 25. Januar, 2021 Er det bare mig, eller burde Lara hedde Lars.? http://www.sexpiger.dk/smartphone.asd?id=6420 Jeg skal satme ikke tage en for holdet her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 25. Januar, 2021 Det sku da mere end en halv år siden hun var i Jylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 25. Januar, 2021 Hun er god nok dee er ikke noget Lars over hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 25. Januar, 2021 Er der noget der hedder Louise Nielsen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 26. Januar, 2021 Er det ikke ligemeget når hun ik i DK mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 306 Skrevet 26. Januar, 2021 Jo det helt ligegyldigt, og specielt når jeg overhovedet ikke på noget tidspunkt ville besøge hende. Men annoncen er stadig aktiv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 27. Januar, 2021 Gabel skrev, den 25.1.2021 at 21:30: Er det bare mig, eller burde Lara hedde Lars.? http://www.sexpiger.dk/smartphone.asd?id=6420 Jeg skal satme ikke tage en for holdet her. Det her opslag fortæller mere om dig end om hende. Hvis hun alligevel ikke er noget for dig, hvorfor klikker du ikke bare videre? Det er virkelig respektløs, at gøre nar af en anden person, bare fordi hun ikke er noget for dig. Skam dig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JohnWayne86 Skrevet 27. Januar, 2021 Gabel skrev, den 25.1.2021 at 21:30: Er det bare mig, eller burde Lara hedde Lars.? http://www.sexpiger.dk/smartphone.asd?id=6420 Jeg skal satme ikke tage en for holdet her. Useriøst og respektløst overfor hende, bare fordi hun ikke måtte være din type. Hun har flere gode anmeldelser herinde, så måske du burde tage en tur med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 306 Skrevet 27. Januar, 2021 Hva med alle de andre piger der ligger dårlige anmeldelser af. Er det også respektløst? Nu startede tråden jo også med om det var en mand eller dame, ud fra billederne. Det der også før blevet sat tvivl om her på siden med andre piger. Er det heller ikke respektløst.? Men super i har haft en god tur hos hende. Og igen. Hvis pigerne ikke kan tåle gode som dårlige anmeldelser om udsene eller generelt møderne. Så bør de nok kraftigt overveje deres erhverv igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 27. Januar, 2021 Gabel skrev, for 45 minutter siden: Hva med alle de andre piger der ligger dårlige anmeldelser af. Er det også respektløst? Nu startede tråden jo også med om det var en mand eller dame, ud fra billederne. Det der også før blevet sat tvivl om her på siden med andre piger. Er det heller ikke respektløst.? Men super i har haft en god tur hos hende. Og igen. Hvis pigerne ikke kan tåle gode som dårlige anmeldelser om udsene eller generelt møderne. Så bør de nok kraftigt overveje deres erhverv igen. Det her er ikke tråden for anmeldelser men efterlysninger. Hvorfor efterlyse/spørge til nogen du alligevel ikke vil være sammen med? Anmeldelser og efterlysninger er ikke det samme. Anmeldelserne er hvor de rent faktisk har mødt/været i kontakt med personen i deres link. Hvis du havde brugt tid på at læse hendes annonce vil du kunne læse at hun er en kvinde, hvilket jeg også syns kan ses på billederne. Til dit spørgsmål, ja det er super respektløs, at spørge om det er en mand eller dame eller kommentere dårligt om andres udseende. Hvis du lære anmeldelserne fra gentlemen kommentere de ikke deres udseende på den måde som du gør. De vil skrive at hun ikke ligner pigen på billederne, måske ældre eller yngere, kraftigere,tyndere end hvad billederne viser. Men aldrig gå til personlige angreb som du gøre. Det du gør er udenlukkende at oprette dette opslag for at slå ned på en person. Intet andet. Som du selv skriver du har ingen planer om at besøge hende, så du har slet ikke nogen grund til overhovedet at oprette denne tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JohnWayne86 Skrevet 27. Januar, 2021 Gabel skrev, for 51 minutter siden: Hva med alle de andre piger der ligger dårlige anmeldelser af. Er det også respektløst? Nu startede tråden jo også med om det var en mand eller dame, ud fra billederne. Det der også før blevet sat tvivl om her på siden med andre piger. Er det heller ikke respektløst.? Men super i har haft en god tur hos hende. Og igen. Hvis pigerne ikke kan tåle gode som dårlige anmeldelser om udsene eller generelt møderne. Så bør de nok kraftigt overveje deres erhverv igen. Hvorfor lave en efterlysning, når du tydeligvis ikke er fristet af at besøge hende uanset køn? Du laver en efterlysning, hvor du på det kraftigste afviser at besøge hende, så i min verden burde den aldrig være lavet. Du udstiller/håner udelukkende hendes udseende. Hop dog videre til næste annonce, hvis hun ikke er din type. Har ikke yderligere at tilføje ang. dette. God dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 306 Skrevet 27. Januar, 2021 Hold da kæft nogen tudefjæs. Bor i alle 3 sammen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg