KL23 0 Skrevet 25. Januar, 2021 Hej, Nogen der ved om den svenske godte er stoppet eller bare holder pause pga. den nuværende situation? Var/er vild med hendes koncept! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 25. Januar, 2021 Tombo skrev, for 1 minut siden: Hva hulan var det? hjemmebesøg med håndjob. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 25. Januar, 2021 Tombo skrev, Lige nu: Link? Gæt en gang: Læs trådstart 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 25. Januar, 2021 Hvor mange afgange i timen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 26. Januar, 2021 Advarsel skrev, for 14 timer siden: Gæt en gang: Læs trådstart Blev jeg altså ikke klogere af.... Er der et link, så del det gerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flopper 21 Skrevet 26. Januar, 2021 Jeg ved ikke helt om hun er stoppet eller hvad, jeg har haft besøg af hende en håndfuld gange, og alt var skønt, hun var dog lidt forsigtig da smittetallet gik op igen, og vi stoppede med at kramme og kysse (på kinden) Hun blev sur på mig da jeg havde svaret nogen andre som havde skrevet en anmeldelse af hende, jeg synes selv jeg forsvarede hende, og skrev at jeg synes hendes handjob var godt og dejligt: Hun sendte en sms til mig og svinede mig til, siden har jeg ikke set hendes annonce, jeg har dog stadig det telefonnummer hun brugte, jeg har forsøgt at skrive til hende (hun ville helst have sms), men har aldrig fået svar, måske har hun beholdt nogen faste kunder, bare ikke mig!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 26. Januar, 2021 (edited) Gammel rotte skrev, for 2 timer siden: Blev jeg altså ikke klogere af.... Er der et link, så del det gerne. Hvis der var et link, så ville trådstarter jo ikke skrive efterlysningen med den formulering. Redigeret 26. Januar, 2021 af Advarsel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 26. Januar, 2021 Til de søgemaskineudfordrede: https://www.eroguide.dk/forum/topic/124751-handjob-express/?tab=comments#comment-1179905 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg