Hop til indhold

Recommended Posts

Hej, 

Nogen der ved om den svenske godte er stoppet eller bare holder pause pga. den nuværende situation? 

Var/er vild med hendes koncept! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved ikke helt om hun er stoppet eller hvad, jeg har haft besøg af hende en håndfuld gange, og alt var skønt, hun var dog lidt forsigtig da smittetallet gik op igen, og vi stoppede med at kramme og kysse (på kinden)

Hun blev sur på mig da jeg havde svaret nogen andre som havde  skrevet en anmeldelse af hende, jeg synes selv jeg forsvarede hende, og skrev at jeg synes hendes handjob var godt og dejligt: Hun sendte en sms til mig og svinede mig til, siden har jeg ikke set hendes annonce, jeg har dog stadig det telefonnummer hun brugte, jeg har forsøgt at skrive til hende (hun ville helst have sms), men har aldrig fået svar, måske har hun beholdt nogen faste kunder, bare ikke mig!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 2 timer siden:

Blev jeg altså ikke klogere af.... Er der et link, så del det gerne. 

Hvis der var et link, så ville trådstarter jo ikke skrive efterlysningen med den formulering.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...