kayano 200 Skrevet 25. Januar, 2021 Hej alle Er blevet lidt nysgerrig på alle de lækre unge kvinder på snap chat. men forstår ikke konceptet, man skal overfører eks. 250 kr. så er man vip. og derefter kan man købe sex. Jeg vil ikke overfører før evt. møde. Men lige så snart man evt. tilbyder en højre pris uden vip. Stopper kontakten. Er det fordi de efter at have fået deres vip. Ikke vil gå længere eller er de seriøse nok, og bare mig der ikke har forstået konceptet. håber på nogle gode svar. på forhånd tak. Hilsen kayano Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 25. Januar, 2021 kayano skrev, for 51 minutter siden: Hej alle Er blevet lidt nysgerrig på alle de lækre unge kvinder på snap chat. men forstår ikke konceptet, man skal overfører eks. 250 kr. så er man vip. og derefter kan man købe sex. Jeg vil ikke overfører før evt. møde. Men lige så snart man evt. tilbyder en højre pris uden vip. Stopper kontakten. Er det fordi de efter at have fået deres vip. Ikke vil gå længere eller er de seriøse nok, og bare mig der ikke har forstået konceptet. håber på nogle gode svar. på forhånd tak. Hilsen kayano Fordi størstedelen er fake og ik ønsker andet end at folk vil købe vip tænker jeg. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 25. Januar, 2021 Aldrig overføre penge som forskud - aldrig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scrap2000 41 Skrevet 25. Januar, 2021 Hvis du rent faktisk støder på en, hvor der kommer noget ud af det, efter du er blevet VIP, så skal det skrives på månen ... og her i forummet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skilgannon 480 Skrevet 25. Januar, 2021 Jeg oplever også at det virker som fup og svindel, testede det for et par hundrede og det var snyd hun sendte ikke en gang noget bagefter. Det er hvad det er, men hvis nogle har fundet en der vil levere fysiske møder, så del meget genre den snap med mig i en PM, hvis pigen siger ok for det selvfølgelig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pelle3003 30 Skrevet 30. Januar, 2021 Ja, jeg røg også i fælden.. Sofie salg, Snapchat navn soedesophie21.. Hendes reklame for VIP så lovende ud, så jeg overførte de 200 kr, og blev medlem af VIP. Der har været et billede.... og derefter absolut ingen aktivitet. Lad være at spilde jeres penge også, uanset hvad de profiler lover 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg