Hop til indhold
kayano

Snap chat

Recommended Posts

Hej alle

Er blevet lidt nysgerrig på alle de lækre unge kvinder på snap chat.

men forstår ikke konceptet, man skal overfører eks. 250 kr. så er man vip.

og derefter kan man købe sex. Jeg vil ikke overfører før evt. møde. Men lige så snart man evt. tilbyder en højre pris uden vip. Stopper kontakten.

Er det fordi de efter at have fået deres vip. Ikke vil gå længere eller er de seriøse nok, og bare mig der ikke har forstået konceptet. 
håber på nogle gode svar. 
på forhånd tak.

Hilsen

kayano

Del dette indlæg

Link til indlæg
kayano skrev, for 51 minutter siden:

Hej alle

Er blevet lidt nysgerrig på alle de lækre unge kvinder på snap chat.

men forstår ikke konceptet, man skal overfører eks. 250 kr. så er man vip.

og derefter kan man købe sex. Jeg vil ikke overfører før evt. møde. Men lige så snart man evt. tilbyder en højre pris uden vip. Stopper kontakten.

Er det fordi de efter at have fået deres vip. Ikke vil gå længere eller er de seriøse nok, og bare mig der ikke har forstået konceptet. 
håber på nogle gode svar. 
på forhånd tak.

Hilsen

kayano

Fordi størstedelen er fake og ik ønsker andet end at folk vil købe vip tænker jeg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg oplever også at det virker som fup og svindel, testede det for et par hundrede og det var snyd hun sendte ikke en gang noget bagefter. Det er hvad det er, men hvis nogle har fundet en der vil levere fysiske møder, så del meget genre den snap med mig i en PM, hvis pigen siger ok for det selvfølgelig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, jeg røg også i fælden.. Sofie salg, Snapchat navn soedesophie21.. Hendes reklame for VIP så lovende ud, så jeg overførte de 200 kr, og blev medlem af VIP. Der har været et billede.... og derefter absolut ingen aktivitet. 
Lad være at spilde jeres penge også, uanset hvad de profiler lover

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...