Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er for nyligt begyndt at kigge lidt ind i sugardatingens verden, og samtidig har jeg roddet lidt rundt med at tilføje diverse snap-tøser jeg har kunne finde rundt omkring. Synes det er et pisse frækt koncept det med at finde semi-prof/amatørpiger som er friske på lidt sjov. Giver næsten samme tilfredstillelse, som når man forsøger at finde en date :wub::P

En ting jeg har set gå igen på nogle af dem jeg har tilføjet stories, er at de "Mødes kun med VIPs". Personligt synes jeg disse koncepter lyder sketchy, og jeg er ikke hoppet på nogle af dem endnu. Men da jeg nu har set et par af tøserne lave disse stories, begynder jeg pludseligt at tænke på om det mon er sådan det foregår?

Nogen der har erfaringer med dette? Evt. andre forslag til hvor man kunne starte lidt sugardating?

Del dette indlæg


Link til indlæg
sonofaman skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er for nyligt begyndt at kigge lidt ind i sugardatingens verden, og samtidig har jeg roddet lidt rundt med at tilføje diverse snap-tøser jeg har kunne finde rundt omkring. Synes det er et pisse frækt koncept det med at finde semi-prof/amatørpiger som er friske på lidt sjov. Giver næsten samme tilfredstillelse, som når man forsøger at finde en date :wub::P

En ting jeg har set gå igen på nogle af dem jeg har tilføjet stories, er at de "Mødes kun med VIPs". Personligt synes jeg disse koncepter lyder sketchy, og jeg er ikke hoppet på nogle af dem endnu. Men da jeg nu har set et par af tøserne lave disse stories, begynder jeg pludseligt at tænke på om det mon er sådan det foregår?

Nogen der har erfaringer med dette? Evt. andre forslag til hvor man kunne starte lidt sugardating?

Jeg tror at når de skriver "Mødes kun med VIPs", så tror jeg (og det er kun noget jeg tror) at det er profiler hvor de kan se billeder af dig.

Jeg har læst på en profil at hun skrev "Jeg er ikke VIP, så jeg kan ikke se billeder og læse beskeder".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jensen skrev, for 33 minutter siden:

Jeg tror at når de skriver "Mødes kun med VIPs", så tror jeg (og det er kun noget jeg tror) at det er profiler hvor de kan se billeder af dig.

Jeg har læst på en profil at hun skrev "Jeg er ikke VIP, så jeg kan ikke se billeder og læse beskeder".

Tror du misforstår. Som jeg forstår det er der tale om snapchat pigerne som blandt andet praktiserer at sælge "VIP medlemsskab" hvilket betyder at de giver dig adgang til en særlig snapchat konto hvor de deler lidt mere eksplicit indhold end på deres primære snapchat.

Jeg synes også det virker sketchy og har derfor ikke prøvet det. Men det er er tydeligt at det er ret velorganiseret hvordan disse piger tjener penge med forskellige "salgs funnels". Typisk starter det med en profil på f.eks. sugardaters, hvorfra pigen så prøver at lede dig over på hendes snapchat, hvorfra hun deler frække billeder/klip som typisk er censoreret, men hvis ellers du lige vil købe en billedepakke, så kan du også få adgang til hendes VIP snapchat hvor du kan få ucensorerede klip. På den ene side er fysiske møder det naturlige næste step, men på den anden side er der nok også ret stor sandsynlighed for at hun tjener nok penge på sine billedebusiness og egenligt bare bruger det som lokkemad til at få dig til at købe en masse af hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hkohko skrev, for 17 minutter siden:

Tror du misforstår. Som jeg forstår det er der tale om snapchat pigerne som blandt andet praktiserer at sælge "VIP medlemsskab" hvilket betyder at de giver dig adgang til en særlig snapchat konto hvor de deler lidt mere eksplicit indhold end på deres primære snapchat.

Jeg synes også det virker sketchy og har derfor ikke prøvet det. Men det er er tydeligt at det er ret velorganiseret hvordan disse piger tjener penge med forskellige "salgs funnels". Typisk starter det med en profil på f.eks. sugardaters, hvorfra pigen så prøver at lede dig over på hendes snapchat, hvorfra hun deler frække billeder/klip som typisk er censoreret, men hvis ellers du lige vil købe en billedepakke, så kan du også få adgang til hendes VIP snapchat hvor du kan få ucensorerede klip. På den ene side er fysiske møder det naturlige næste step, men på den anden side er der nok også ret stor sandsynlighed for at hun tjener nok penge på sine billedebusiness og egenligt bare bruger det som lokkemad til at få dig til at købe en masse af hende.

Kan godt være at det er sådan, min fejl. Der er ingen på sugardaters.dk som nogen sinde har nævnt noget omkring en VIP snap til mig, men jeg skiver heller ikke til så mange.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er 100% sikker på at det blot er et trick for at få folk til at betale for billederne - For når du først er VIP og har betalt en gang, så er det ikke meget ekstra der kommer op.

Der var en anden pige der forleden der sagde at hvis man købte hendes pakke til 550 kr., så ville den første få hendes og hendes serber veninde i en aften til sikker sex. Det så der man skal sige, tror jeg virkelig på at to piger vil mødes med dig en hel aften til 550 kr.? 

Derudover, så kan hun altid sige hun kun mødes med en om ugen, og bare bruge sine mandlige venner og sige at de "vandt". 

Det er scam og blot en måde at lokke dig til at bruge penge på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad mig lige komme med et eksempel her - Læg mærke til at billede er taget fra hendes "minder" for 2 uger siden, dvs. allerede 11 havde hun brug for penge og for 3 uger siden kunne man til 500 kr. få et gratis møde med hende. For 8 måneder siden kunne du mødes med serber veninden.

Det her er billedesalg, når man har gjort det bliver det sletning af konto, og så en ny konto hvorfra man starter igen.

 

Don't do it.

image.thumb.png.f3bf671e273b33ccb79ca5a8c14aab17.pngimage.thumb.png.c4c246998e153a99437404b1dc5fece9.pngimage.thumb.png.eb1d1ae714b63d29c8781b6681b9493a.png
image.thumb.png.bea46025c0bd6fb01bddb41444fd4a5e.png

 

image.thumb.png.4a78faf85aa78b10914326d7950571f4.png

image.thumb.png.8bbfdb901b217912cfdcd1d9f8cd6de5.pngimage.thumb.png.8fb23147c02c01643fbf52c553a2c89c.pngimage.thumb.png.ba717e8d2376459962e81e740bd6e89f.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt overbevist om at disse piger aldrig vil mødes, men gerne vil sende billeder mv. Og er man til det, er det jo fint.

Min test, som jeg har lavet på alle jeg har været i kontakt med:

Bedt om pris for VIP, pris for møde - og så tilbudt dette kontant + kr. 1.000 i "tillæg" til deres pris. Tilbudt dem dette beløb kontant når vi mødes, og inden vi laver noget. Så starter deres undskyldninger: Jeg ved jo ikke om vi kan stole på dig, jeg kan jo ikke gøre forskel, jeg er for tit blevet snydt (netop denne er jo sjov at diskutere lidt), osv.

Har kun skrevet med en af disse piger, som jeg reelt tror jeg kunne få et møde med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...