sejer 319 Skrevet 24. Januar, 2021 https://annoncelight.dk/showad/308024 Er der nogen der vil og kan berette om hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyder69 141 Skrevet 26. Januar, 2021 sejer skrev, den 24/1/2021 at 22:11: https://annoncelight.dk/showad/308024 Er der nogen der vil og kan berette om hende? Tak en for holdet. Min erfaring med mørke kvinder, er at du helt sikkert ikke møder kvinden på billedet.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
totiltango 124 Skrevet 18. Marts, 2021 Det er hende på billederne. Det ligner i hver fald hende meget. Hun har nogle dejlig bryster og en fin figur. Hun er sød og venlig, men der er et eller andet ved hende, men måske er det bare mig. Hun tilbyder sex både med og uden beskyttelse, men hvis du kun vil med gummi, så er det bedst, at du tager et med for en sikkerheds skyld. Hun havde ikke noget, da jeg besøgte hende. Hun giver sig god tid, dog ikke mere end aftalt, men det er vel også meningen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 18. Januar, 2022 totiltango skrev, den 18.3.2021 at 16:54: Det er hende på billederne. Det ligner i hver fald hende meget. Hun har nogle dejlig bryster og en fin figur. Hun er sød og venlig, men der er et eller andet ved hende, men måske er det bare mig. Hun tilbyder sex både med og uden beskyttelse, men hvis du kun vil med gummi, så er det bedst, at du tager et med for en sikkerheds skyld. Hun havde ikke noget, da jeg besøgte hende. Hun giver sig god tid, dog ikke mere end aftalt, men det er vel også meningen. Har jeg vil høre om du har mulighed for at fortælle lidt mere om besøget? Kysser hun, er blow uden, er oilemassage eller hvad er det er for en massage så en god hård massage eller mere sensuel. God oplevelse/sex. Med indlevelse eller bare lidt kedeligt? Hvor store er bryster ca? CA. Højde vægt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest #2tiltango Skrevet 19. Januar, 2022 steve skrev, den 18.1.2022 at 09:50: Har jeg vil høre om du har mulighed for at fortælle lidt mere om besøget? Kysser hun, er blow uden, er oilemassage eller hvad er det er for en massage så en god hård massage eller mere sensuel. God oplevelse/sex. Med indlevelse eller bare lidt kedeligt? Hvor store er bryster ca? CA. Højde vægt? Der var lidt kys, og blow var uden. Da jeg besøgte hende, havde hun ingen kondomer, så det kom af sig selv. Som jeg husker hende, så er brysterne en god håndfuld, en lille topmave men stadigvæk til den slanke side. Massagen var mere sensuel end hård, og vi endte med sex i bruseren. Alt i alt en god oplevelse og hun var nærværende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg