Hop til indhold
Drivingmissdaisy

GP til oplæring af mand / Aalborg

Recommended Posts

Jeg har været i fast forhold siden mine helt unge år og sex-delen med exfruen har aldrig været "noget særligt". Nu er jeg single og jeg er noget bagud på point ift sex. Jeg søger derfor en GP som vil have besøg af mig med jævne mellemrum, hvor tanken er at jeg skal læres op. Jeg er vaniljefyr, så helt almindelig blid sex, måske med et strejf af tantra. Jeg kunne dog godt tænke mig at afprøve analsex (med mig som giver). Er der mon en GP som kunne være interesseret? Jeg er sidst i fyrrene og er 20 kilo overvægtig. Jeg vil gerne at det er en stille og rolig, afslappet pige, som har interesse i en lidt længerevarende relation. Jeg vil fortrække naturlige bryster (sili er lidt turnoff for mig), men om du er 160 eller 185 cm, vejer 40 eller 90 kilo er ikke vigtigt.
Helst i eller omkring Aalborg.

Redigeret af Drivingmissdaisy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Drivingmissdaisy skrev, for 4 timer siden:

Jeg har været i fast forhold siden mine helt unge år og sex-delen med exfruen har aldrig været "noget særligt". Nu er jeg single og jeg er noget bagud på point ift sex. Jeg søger derfor en GP som vil have besøg af mig med jævne mellemrum, hvor tanken er at jeg skal læres op. Jeg er vaniljefyr, så helt almindelig blid sex, måske med et strejf af tantra. Jeg kunne dog godt tænke mig at afprøve analsex (med mig som giver). Er der mon en GP som kunne være interesseret? Jeg er sidst i fyrrene og er 20 kilo overvægtig. Jeg vil gerne at det er en stille og rolig, afslappet pige, som har interesse i en lidt længerevarende relation. Jeg vil fortrække naturlige bryster (sili er lidt turnoff for mig), men om du er 160 eller 185 cm, vejer 40 eller 90 kilo er ikke vigtigt.
Helst i eller omkring Aalborg.

Her er en af trådene med hende, ved ikke om du selv har søgt på hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...