Drivingmissdaisy 19 Skrevet 24. Januar, 2021 (edited) Jeg har været i fast forhold siden mine helt unge år og sex-delen med exfruen har aldrig været "noget særligt". Nu er jeg single og jeg er noget bagud på point ift sex. Jeg søger derfor en GP som vil have besøg af mig med jævne mellemrum, hvor tanken er at jeg skal læres op. Jeg er vaniljefyr, så helt almindelig blid sex, måske med et strejf af tantra. Jeg kunne dog godt tænke mig at afprøve analsex (med mig som giver). Er der mon en GP som kunne være interesseret? Jeg er sidst i fyrrene og er 20 kilo overvægtig. Jeg vil gerne at det er en stille og rolig, afslappet pige, som har interesse i en lidt længerevarende relation. Jeg vil fortrække naturlige bryster (sili er lidt turnoff for mig), men om du er 160 eller 185 cm, vejer 40 eller 90 kilo er ikke vigtigt. Helst i eller omkring Aalborg. Redigeret 24. Januar, 2021 af Drivingmissdaisy 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 24. Januar, 2021 Hej, du skal 100% besøge DinaG når der åbnes op igen, hun er fantastisk til folk der er lidt nervøse. Hun holder til ca engang om måneden i Støvring, tro mig hun er alle pengene værd. Skriv evt. til hende og fortæl om dit behov, du vil ikke fortryde. https://annoncelight.dk/showad/310700 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 24. Januar, 2021 Drivingmissdaisy skrev, for 4 timer siden: Jeg har været i fast forhold siden mine helt unge år og sex-delen med exfruen har aldrig været "noget særligt". Nu er jeg single og jeg er noget bagud på point ift sex. Jeg søger derfor en GP som vil have besøg af mig med jævne mellemrum, hvor tanken er at jeg skal læres op. Jeg er vaniljefyr, så helt almindelig blid sex, måske med et strejf af tantra. Jeg kunne dog godt tænke mig at afprøve analsex (med mig som giver). Er der mon en GP som kunne være interesseret? Jeg er sidst i fyrrene og er 20 kilo overvægtig. Jeg vil gerne at det er en stille og rolig, afslappet pige, som har interesse i en lidt længerevarende relation. Jeg vil fortrække naturlige bryster (sili er lidt turnoff for mig), men om du er 160 eller 185 cm, vejer 40 eller 90 kilo er ikke vigtigt. Helst i eller omkring Aalborg. Her er en af trådene med hende, ved ikke om du selv har søgt på hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg