Gabel 306 Skrevet 24. Januar, 2021 Hvor i Jylland, finder jeg en kvinde der acceptere gynækologisk undersøgelse og sex med hende bagefter? Har haft fantasien nogle år, men aldrig fået gjort noget ved det. Så håber kunne finde en der har lyst til at ligge underliv til. Eventuelt links. (mobil nr eller email kan sendes i pb) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. Januar, 2021 Det er da en mega fræk fantasi, som jeg også deler. Købte for efterhånden flere år tilbage et andenæb (godt nok i plastik), men fik det aldrig brugt i selskab med andre. Jeg håber du finder en til at udleve din fantasi/lyst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
boobslover 123 Skrevet 24. Januar, 2021 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Det er da en mega fræk fantasi, som jeg også deler. Købte for efterhånden flere år tilbage et andenæb (godt nok i plastik), men fik det aldrig brugt i selskab med andre. Jeg håber du finder en til at udleve din fantasi/lyst. Og hvad pokker er så lige et andenæb?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 505 Skrevet 24. Januar, 2021 Tror det er dette her stykke legetøj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. Januar, 2021 (edited) boobslover skrev, 1 time siden: Og hvad pokker er så lige et andenæb?? @Mister12 har vist et pragteksemplar af det såkaldte andenæb. En rigtig læge bruger et i stål, det er en kold fornemmelse. Ikke for at skræmme dig, men her kan du se hvordan det bliver anvendt https://www.xnxx.com/video-6rdijf2/wispy_dame_with_a_unshaven_fuck_hole Redigeret 24. Januar, 2021 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 159 Skrevet 24. Januar, 2021 den leg har jeg prøvet skide frækt spring ud i det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storslem 23 Skrevet 24. Januar, 2021 Ja det er et speculum. Jeg har en 3 stykker i forskellig størrelse, så er der altid et der passer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
boobslover 123 Skrevet 24. Januar, 2021 Nemtøs skrev, for 23 minutter siden: @Mister12 har vist et pragteksemplar af det såkaldte andenæb. En rigtig læge bruger et i stål, det er en kold fornemmelse. Ikke for at skræmme dig, men her kan du se hvordan det bliver anvendt https://www.xnxx.com/video-6rdijf2/wispy_dame_with_a_unshaven_fuck_hole Nå sådan en fætter, havde det lidt på fornemmelsen. Og nej nej, det skal mere til at skræmme mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den stiveste 106 Skrevet 24. Januar, 2021 Hvilken mand ville ikke gerne blive den erfaring rigere. Jeg ville i hvert fald gerne 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 24. Januar, 2021 Har leget den leg, både med med mænd og kvinder, det er vildt fedt, Også som optagt til fist, stille og roligt både analt og verginalt, alternativt er en sling super Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 306 Skrevet 25. Januar, 2021 Jeg havde håbet på en aftale med nemtøs. Hun virker ellers fræk. Men vi kunne desværre ikke få en aftale helt på plads desværre. Men mon ikke vi møder hinanden en anden god gang. Det håber jeg. Men er der nogen anden som kunne have lyst til lidt gynækologiske undersøgelser. Gerne direkte pb eller link til en pige der tilbyder dette. (Jylland) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 25. Januar, 2021 Ja, gynækologi er et populært lægestudie 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dockbh 21 Skrevet 31. Januar, 2021 boobslover skrev, den 24.1.2021 at 14:55: Nå sådan en fætter, havde det lidt på fornemmelsen. Og nej nej, det skal mere til at skræmme mig. Er sikker på at du ville blive meget liderlig ved en fræk undersøgelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg