Hop til indhold
bona99

typisk sugardating og/eller andet snyd

Recommended Posts

syntes denne metode er meget typisk og her et par hints til at finde ud af om det mon er ægte. 

på diverse sugar eller dating sites er alle jo så glade og selv ved sign on kommer der 5-6 beskeder selvom du ikke har billede eller profil tekst på...det er jo bare fedt når man er 120 kg og har en meget lille penis og er ret genert...men hvad sker der så...

efter lidt chat og de sender flotte billeder vil de helst man flytter "samtalen" til en anden platform

Her er dealen typisk 2-3 beskeder så koster det...og selvom man beder dem om at blive det sted der er gratis har de et fint argument for at det skal flyttes til et andet sted...

Hvad går nørden så ? 

1. check naturligvis deres profil billeder og andre billeder (reverse picture search) ...og er de smarte har de dem fra et andet login site så billederne ikke crawles og derfor ikke kan findes 

2. spørg om noget som kun lokale ved i den by de er fra ...

3. google deres navn og profil navn (måske er andre blevet snyd også) 

jeg var lige ved at lave en forudbetaling til en pige i kbh som ville have penge til taxi indtil jeg fandt hende som fake på et andet site

4. få dem til at sende et billede i chatten hvor du fx siger " vis 3 fingre på billedet og en avis" så har de ikke tid til at lave fake billede 

5. er du helt hardcore nerd sender du dem et link til et site du styrer og checker deres ip ved entry...ja kræver lidt forarbejde men prøvede det på singledating18.com og thecasuallounge.dk og det var lidt sært at pigen fra Jylland basseret på ip slet ikke var i DK :-)

6. sund fornuft: du skriver med en "pige" og hun svare ikke men hver nat omkring kl 2-3 stykker er der et svar...hmmm sover de aldrig eller er deres robot mon i en anden tidszone...

Der er så meget snyd derude og tons af falske profiler på de dating sites...har dog været heldig 1/ 20000 og fundet en meget sød sag som jeg forkæler ca. en gang om ugen. Jeg har altid en god vin med og lidt lækkert tapas eller lign. jeg mødte hende i Netto.... good luck guys

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 4 timer siden:

Det er nemmere at lige så snart de vil flytte samtalen hen på et andet medie, så stoppe kommunikationen dér. Evt. Anmeld og bliver profilen

Præcis og aldrig lav forudbetaling, aldrig køb billeder først før et møde, ved sugardating så smid pengene fremme men giv dem ikke til piger før "jobbet" er udført, således er det tyveri hvis hun tager dem og du kan tilbageholde hende lovligt hvis hun forsøger at gå med dem. Hav helst aftaler på skrift.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bona99 skrev, for 5 timer siden:

syntes denne metode er meget typisk og her et par hints til at finde ud af om det mon er ægte. 

på diverse sugar eller dating sites er alle jo så glade og selv ved sign on kommer der 5-6 beskeder selvom du ikke har billede eller profil tekst på...det er jo bare fedt når man er 120 kg og har en meget lille penis og er ret genert...men hvad sker der så...

efter lidt chat og de sender flotte billeder vil de helst man flytter "samtalen" til en anden platform

Her er dealen typisk 2-3 beskeder så koster det...og selvom man beder dem om at blive det sted der er gratis har de et fint argument for at det skal flyttes til et andet sted...

Hvad går nørden så ? 

1. check naturligvis deres profil billeder og andre billeder (reverse picture search) ...og er de smarte har de dem fra et andet login site så billederne ikke crawles og derfor ikke kan findes 

2. spørg om noget som kun lokale ved i den by de er fra ...

3. google deres navn og profil navn (måske er andre blevet snyd også) 

jeg var lige ved at lave en forudbetaling til en pige i kbh som ville have penge til taxi indtil jeg fandt hende som fake på et andet site

4. få dem til at sende et billede i chatten hvor du fx siger " vis 3 fingre på billedet og en avis" så har de ikke tid til at lave fake billede 

5. er du helt hardcore nerd sender du dem et link til et site du styrer og checker deres ip ved entry...ja kræver lidt forarbejde men prøvede det på singledating18.com og thecasuallounge.dk og det var lidt sært at pigen fra Jylland basseret på ip slet ikke var i DK :-)

6. sund fornuft: du skriver med en "pige" og hun svare ikke men hver nat omkring kl 2-3 stykker er der et svar...hmmm sover de aldrig eller er deres robot mon i en anden tidszone...

Der er så meget snyd derude og tons af falske profiler på de dating sites...har dog været heldig 1/ 20000 og fundet en meget sød sag som jeg forkæler ca. en gang om ugen. Jeg har altid en god vin med og lidt lækkert tapas eller lign. jeg mødte hende i Netto.... good luck guys

 

 

 

 

 

 

 

Gode hints  :lol:  du lyder ny i det her spil som er okay...

Men ligeså snart de vil over på en anden platform efter 2-3 beskeder er det fordi de vil prøve noget lumsk, eller når de siger at man først skal bevise men er seriøs ved at købe billeder af dem, eller når du vil forud betales så er det en garanti at de vil snyde dig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja er ny på det der sugar...men syntes det er spændende og også i disse dage hvor der ikke er så meget fest i gaden er det fint at have et par stykker at skrive med...ja klart når de vil flytte er det snyd og vil blot have dig til at betale...men alligevel undre det at der er fine billeder som ikke kan findes andre steder...måske de hugger dem fra sociale profiler som ikke findes af søgemaskinerne...som jo er halv krimi agtigt. Fandt en af profilerne som jeg søgte på og det viste sig at være fra en tandlæge klinik i Serbien...ikke at hun ikke var smuk men der er lidt langt dertil...og spændende at hun skrev så godt dansk :-) :-) 

men lad os da lige få et par gode sugar hints fra de mere garvede herinde...mest kontakt fasen og top babes i nordjylland, århus og kbh...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...