Hop til indhold
Pkl

Efterlysning af pige på Koldingvej 144 i Vejle

Recommended Posts

Hej,

Indtil for 3-4 uger siden var der en høj slank super dejlig pige på stedet som virkelig kunne give dem gas.

Men da jeg var forbi for en uges tid siden fik jeg at vide at hun ikke arbejdede der mere og ejeren vidste ikke hvor hun nu var.

Er der noge der ved hvor hun nu befinder sig? Kan desværre ikke huske hendes navn men var umiddelbart den eneste der var der sammen med ejeren.

Hilsen

Pkl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Indtil for 3-4 uger siden var der en høj slank super dejlig pige på stedet som virkelig kunne give dem gas.

Men da jeg var forbi for en uges tid siden fik jeg at vide at hun ikke arbejdede der mere og ejeren vidste ikke hvor hun nu var.

Er der noge der ved hvor hun nu befinder sig? Kan desværre ikke huske hendes navn men var umiddelbart den eneste der var der sammen med ejeren.

Hilsen

Pkl

Jeg har os været der uden hel, men kan huske hun hed Ten, håber der er nogle der ved noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Indtil for 3-4 uger siden var der en høj slank super dejlig pige på stedet som virkelig kunne give dem gas.

Men da jeg var forbi for en uges tid siden fik jeg at vide at hun ikke arbejdede der mere og ejeren vidste ikke hvor hun nu var.

Er der noge der ved hvor hun nu befinder sig? Kan desværre ikke huske hendes navn men var umiddelbart den eneste der var der sammen med ejeren.

Hilsen

Pkl

Hejsa.

Jeg har fået massage af hende et par gange, og jeg mener, hun hed Ae. Hvor hun er henne nu, har jeg dog ingen anelse om :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ Onslow

Der har også været en pige der har arbejdet hos Lin på Koldingvej. Hun hedder Ten. Og det er ikke hende på billedet. Hun er nok omkring de 30.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været inde på Nam's hjemmeside og kigget i hendes gæstebog. Der er der en der har spurgt til Ten. Ved du om hun også arbejder der? Nam skriver at hun er der i dag? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have læst dit indlæg, mener jeg ikke, at der arbejder nogen med nick'et Ten hos hende.

Men på den anden side skifter pigerne i Vejle hele tiden mellem de forskellige klinikker, så hvem ved, tror nu nok, at det er Nans dårlige danskkundskaber, der skyldes, at hun svarede positivt på hans forespørgsel.

Men det er da helt vildt, hvor mange klinikker, der er i Vejle, og så har det ikke engang positiv indflydelse på prisudviklingen, hvilket jo blot bekræfter min påstand om, at pigerne veksler hid og did.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men på den anden side skifter pigerne i Vejle hele tiden mellem de forskellige klinikker, så hvem ved, tror nu nok, at det er Nans dårlige danskkundskaber, der skyldes, at hun svarede positivt på hans forespørgsel.

Mon ikke mere det skyldes thaiers ønske om ikke at skuffe folk? De glemmer så bare, at man bliver skuffet hvis man dukker op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke mere det skyldes thaiers ønske om ikke at skuffe folk? De glemmer så bare, at man bliver skuffet hvis man dukker op.

Der tror jeg du har fuldstændig ret. Har selv prøvet flere gange at møde op i forventning om at en bestemt pige er på arbejde, for at konstatere, at det var hun så ikke...... Det er sgu ØV... :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have læst dit indlæg, mener jeg ikke, at der arbejder nogen med nick'et Ten hos hende.

Men på den anden side skifter pigerne i Vejle hele tiden mellem de forskellige klinikker, så hvem ved, tror nu nok, at det er Nans dårlige danskkundskaber, der skyldes, at hun svarede positivt på hans forespørgsel.

Men det er da helt vildt, hvor mange klinikker, der er i Vejle, og så har det ikke engang positiv indflydelse på prisudviklingen, hvilket jo blot bekræfter min påstand om, at pigerne veksler hid og did.

Ja den med det danske sprog er tit en kilde til misforståelse.

Og ja der er efterhånden 9 steder i Vejle - efter min hukommelse - og prisen ligger jævnt på 300 for en times massage og hvad der derudover aftales varierer mere fra sted til sted. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...