Hop til indhold

Recommended Posts

ja, så kan jeg svare på mit eget spørgsmål. Lysten overvandt tålmodigheden kan man sige og det var både godt og skidt. Jeg er ret sikker på at det er Tiffanie på billederne. Hun er meget stille, sagde stort set ingenting, hvilket ikke er et plus hos undertegnede. Hun har en god stiv pik og med lidt tålmodig lykkedes det også at lokke den op bagi. Der er dog ikke meget dominans over det, du er blot hendes kneppedyr, og det er jo også ok engang imellem. Jeg bad hende komme i ansigtet på mig, da det tænder mig en del, men det glemte hun. Hun kom til gengæld i kondomet, hvilket på en eller anden måde også er ok. Jeg havde når de skal have ekstra for at komme eller blot knepper og så stopper når du er kommet. Det er ligesom lidt halvfærdigt på den måde. Men alt i alt en middeloplevelse, hvor chancen for gentagelse er lig 0, så hellere hoppe på Ellen fra København igen. Hun er meget mere undertegnedes kop te.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Grandemarco

Havde hun nogle bryster eller var det bare et fladt bræt ?

Ellen er helt sikkert også min favorit i Dk, men der går desværre for lang tid imellem jeg kommer til KBH

vh Kalven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...