Hop til indhold
Guest Lige her

Vi kan ikke se os fri

Recommended Posts

Guest Lige her
kenderen skrev, 1 time siden:

sikke en vrøvle-tråd... vi mænd er onde og kvinder køber ikke sex ? - tak for dagens bedste griner :-)

Det har ikke noget med, at mænd er onde og kvinder køber ikke sex. Men da det jo hovedsageligt er kvinder det gå ud over, ja så.
Men hvis du har kendskab til og dokumentation for, at der os findes mænd i samme kedelig situation, må du meget gerne fremlægge det. Og dette er ikke ondt ment.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lige her skrev, for 3 minutter siden:

Du kære Møffe.

Den her tråd har åbenbart ramt en nerve hos dig, sådan som du skaber dig.
Vil du ikke være så venlig, at bruge din tid på at tænke over om der findes en løsning, fremfor at være så barnlig.

Jeg kan ikke se nogen steder at jeg "skaber" mig -eller er speciel barnlig. Har skrevet min ærlig alvorlig mening. Og naturligvis rammer emnet da en "nerve" da jeg ikke er ligeglad! -Men det er måske ikke noget du kan acceptere som trådstarter? Det kunne være interessant, at du selv fortalte om din erfaringer med gb og i forhold til emnet -i sted for ud fra nogle dokumentar du har set i tv;-) det er så nemt og gratis at løfte pegefingeren overfor andre, og specielt i dette forum er det en del der ynder dette gang på gang.. -og det er jeg efterhånden pisse træt af;-) for hvad er budskabet med det i virkeligheden?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lige her
Møffe skrev, for 18 minutter siden:

Jeg kan ikke se nogen steder at jeg "skaber" mig -eller er speciel barnlig. Har skrevet min ærlig alvorlig mening. Og naturligvis rammer emnet da en "nerve" da jeg ikke er ligeglad! -Men det er måske ikke noget du kan acceptere som trådstarter? Det kunne være interessant, at du selv fortalte om din erfaringer med gb og i forhold til emnet -i sted for ud fra nogle dokumentar du har set i tv;-) det er så nemt og gratis at løfte pegefingeren overfor andre, og specielt i dette forum er det en del der ynder dette gang på gang.. -og det er jeg efterhånden pisse træt af;-) for hvad er budskabet med det i virkeligheden?? 

Har skrevet min ærlig alvorlig mening, okay.
Hvorfor skal jeg skrive om min erfaring med gb, eller med andre ord jeg har ikke erfaring med gb, da jeg ikke er til det.
Nemt og gratis at løfte pegefingeren, det har ikke noget med at løfte pegefingeren, i den ene dokumentar, ender en pige med at dø her i danmark, jeg ved ikke om du har valgt at se dem, måske du skulle se dem, eller se dem igen, for du må have overset noget.
Jeg skriver det her, for jeg så gerne vi finder en løsning, så der både er plads til danske og udenlandske piger, men begge partner skal have nogen ordentlige forhold at arbejde i.
Og så ønsker jeg ikke at nej-siden får mere medvind end hva godt er.
Det er muligt du er pisse træt af at høre/læse om det, men jeg mener ikke du kan tillade at kigge den anden vej, for det løser ikke noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lige her skrev, for 8 minutter siden:

Hvorfor skal jeg skrive om min erfaring med gb, eller med andre ord jeg har ikke erfaring med gb, da jeg ikke er til det.
Nemt og gratis at løfte pegefingeren, det har ikke noget med at løfte pegefingeren

Hvad er det her for et forum? og for hvem? -Når du skriver som du gør, og nu du også indrømmer, at du "ikke har erfaringer med gp da jeg ikke er til det" -virker det jo endnu mere som en løftet pegefinger/foragt, du er bedre end os andre (kunder)  overfor dem der går til gp  -det du skriver... Beklager;-) jeg har set de dokumentar du nævner, og har ikke behov for at se dem igen -jeg fangede budskabet første gang! 

Men det kunne være interessant at du fortalte, hvad du er for en, og dine intention med det du skriver?? Ellers kan jeg slet ikke tag det du skriver alvorligt -og så er du bare endnu en af dem der føler sig bedre, og lige trænger til, at hævde sig lidt sådan en lørdag aften.... (det er dem jeg er træt af)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Bananas skrev, for 4 timer siden:

Trafficking, voldtægt og udnyttelse af kvinder og børn er udtryk for det maskuliniserede samfund. Ligesom uoprettelige udtag fra den natur vi ikke kan leve foruden, ligesom krig, ligesom...

I venten på at det maskuliniserede samfund ophører så findes der kun en måde hvis man vil bidrage til at stoppe trafficking, tvang og udnyttelse - at holde op med at købe kvinder.

Alt andet er bare udenomsnak.

Jeg har aldrig "købt" en kvinde, det er jo slavehandel, basta, jeg har mange gange købt en ydelse, en oplevelse, en fantasi, hos en kvinde der frivilligt og indforstået solgte denne oplevelse, til min og nogen gange til gensidig tilfredshed.

Hvis nogen opsøger kvinder, eller mænd, der med al tydelighed ikke har det godt med situationen, eller har en sprogbarrierer der forhindre alm. Samtale, og IKKE bakker ud, ja så er de sku nogen sølle mennesker uden empati og medmenneskelighed. De findes desværre, og derfor vil traffiking nok også eksisterer lang tid fremover.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

Hvis man oplever en " ulystende" kvinde eller en kvinde der agerer som om hun ikke kan lide det man gør, ( laver et skjold med fingrene eks.) så REJS JER OG GÅ. 

Det virker så sølle og ynkeligt at skyde skylden på at man var liderlig og det var derfor man blev. Det er en ligeså sølle og skvattet undskyldning som når man undskylder en slåskamp i byen med at man var fuld.  Hvis man ikke er voksen nok til at tage ansvar for sine egne handlinger, så er man ikke voksen nok til at købe sex 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lige her
Møffe skrev, for 9 timer siden:

Hvad er det her for et forum? og for hvem? -Når du skriver som du gør, og nu du også indrømmer, at du "ikke har erfaringer med gp da jeg ikke er til det" -virker det jo endnu mere som en løftet pegefinger/foragt, du er bedre end os andre (kunder)  overfor dem der går til gp  -det du skriver... Beklager;-) jeg har set de dokumentar du nævner, og har ikke behov for at se dem igen -jeg fangede budskabet første gang! 

Men det kunne være interessant at du fortalte, hvad du er for en, og dine intention med det du skriver?? Ellers kan jeg slet ikke tag det du skriver alvorligt -og så er du bare endnu en af dem der føler sig bedre, og lige trænger til, at hævde sig lidt sådan en lørdag aften.... (det er dem jeg er træt af)

Jeg var ikke klar over du er/var i tvivl om hvad dette forum er til for, eller for hvem.

Dette forum er først og fremmes et sexforum, både for mænd og kvinder, og dernæst at være hinanden behjælpsom med alt mellem himmel og jord, eller bare for at være med i en debat eller to, så har vi hvis den på plads.

Erfaring med gp, det har jeg, men ikke gb (og jeg skal ærlig indrømme, at jeg sad og studse lidt, da du skrev gb, men kan forstå på dig at det var en slåfejl) så har vi fået den på plads.

Jeg vil ikke dele mine oplevelser af flere over sager, en af dem er, at de for mig er private, men andre skal være velkommen, og jeg dømmer ikke nogen for det. Jeg sidder heller ikke og savler. Og nej, jeg bruger ikke den her side til at høste nye ideer eller anden, jeg er godt tilfreds med det jeg har, igen nej, jeg fandt det ikke på den her side, men på annoncelight.dk.

Kunne være interessant at jeg fortalte, hvad jeg er for en. Hvis du mistænker mig for at være fra politiet eller en modstander af prostitutionsbranchen, så tag du fejl. Jeg benytter mig selv af den. Hvad du skal bruge den oplysning til, kan jeg ikke rigtig se, men lad gå denne ene gang.

Mine intentioner med det jeg skriver, udspringer sig fra tråden, SF vil gøre online sugardating strafbart, og det lillemand skrev i den tråd. For jeg ønsker en løsning så der er plads til alle både danske og udenlandske piger, og mænd for den sag skyld. Så har vi den på plads.

Og som det er nu, benytter man sig af en udenlandsk pige eller mand, er man muligvis med til at fast holde et andet menneske i en kedelig situation, for ens egen fornøjelse. For jeg tvivler stærkt på at alle de piger eller mænd, alle er her af egen fri vilje, for jeg tror der er flere der er her af den ene eller anden kedelig årsag, flere end du er villig til at indrømme. Og det finder jeg trist.

Og så er jeg af den overbevisning, at der skal betales skat af de penge der tjenes, og det gælder både kvinder og mænd – danske som udenlandske. Da vi har et velfærdssamfund der skal opretholdes, og det bliver ikke billiger med tiden, snare det modsatte.

Så benytter man sig af en udenlandsk pige eller mand, hvor 99% ikke betaler skat af de tjente penge, er man jo i princippet selv med til at assistere, et andet menneske til at underminere det velfærdssamfund man selv er en del af, og så kan man ikke tillade sig at brokke sig, når skatten får et nøk opad.

Hævde sig lidt sådan en lørdag aften..(det er dem jeg er træt af). Det har ikke noget med at hævde mig, lidt sådan en lørdag aften. Jeg prøver at sætte fokus på et problem eller to, som vi ikke kan se bort fra. Frem for at sidde og blive sur. Så kunne du måske komme med et forslag eller to på en mulig løsning. Det kan godt være du får tørt på af andre, men måske er der nogen der kan spotte en løsnings model, ud fra det du måtte skrive (for jeg har ikke selv en ide, desværre). For det må jo være i alles interesse at finde en løsning på de problemer prostitutionsbranchen til tider forårsager.

Jeg er godt klar over vi ikke kommer til bunds med alle de problemer, branchen forårsager. Men vælger vi bare at kigge den anden vej, så kommer vi ingen vejende. Men ser vi på de problemer der nu en gang er, kan vi måske komme bare lidt af det til livs.

God søndag til dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lige her skrev, 1 time siden:

Jeg vil ikke dele mine oplevelser af flere over sager, en af dem er, at de for mig er private, men andre skal være velkommen, og jeg dømmer ikke nogen for det. Jeg sidder heller ikke og savler. Og nej, jeg bruger ikke den her side til at høste nye ideer eller anden, jeg er godt tilfreds med det jeg har, igen nej, jeg fandt det ikke på den her side, men på annoncelight.dk.

God søndag til dig.

Jeg er godt klar over hvad dette forum er til for, og for hvem;-) Hvis du læste det jeg skrev -fandt du måske flere ideer, og forslag til hvad man kan gøre... I stedet for at reagere på et "gb" eller konstatere jeg er sur! Men ud fra det du skriver virker det til du dels har ondt i røven -over dem der ikke betaler skat 99% -hvor har du det fra? og du benægter at være fra poltiet eller modstander af prostitution, da du selv benytter dig af det via "annoncelight.dk"  "jeg er godt tilfreds med det jeg har"

Fair nok du prøver at sætte fokus på et problem eller 2 -det er faktisk også min intention -efter du skrev "Jeg tror nu nok alle (så vidt muligt) holder sig laaaaaaaaaangt væk fra ulystende kvindfolk;) Så det er ikke en særlig brugbar bemærkning du kommer med der." Det er jo netop en problemstilling folk først opdager det, når de ligger der! Det kan læses i mange anmeldelser her...

Hvad er brugbart?? Dem der leger politi/skattefar/undercover et eller andet -de altid benægter, at være -løfter pegefingeren -har ondt i røven -er bedre end andre -slå ned på stave/slåfejl -Jo mere de forklare de ikke er, jo mere afsløre de, at det netop er det de er -ikke bedre end nogen andre -og det er jo netop det vi dansker er så gode til "at have ondt i røven" "brokke os" "hakke nedad" "giv skylden til politikerne" "det er alle andres skyld" Og når vi kan finde nogen, at slå os sammen med -Over at være forarget, så går det hele op i en højere enhed;-) Derfor er det netop jeg fortrækker udenlandske kvinder, selv om jeg udmærket ved ikke alle danske kvinder er sådan...  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lige her
Møffe skrev, for 3 timer siden:

Jeg er godt klar over hvad dette forum er til for, og for hvem;-) Hvis du læste det jeg skrev -fandt du måske flere ideer, og forslag til hvad man kan gøre... I stedet for at reagere på et "gb" eller konstatere jeg er sur! Men ud fra det du skriver virker det til du dels har ondt i røven -over dem der ikke betaler skat 99% -hvor har du det fra? og du benægter at være fra poltiet eller modstander af prostitution, da du selv benytter dig af det via "annoncelight.dk"  "jeg er godt tilfreds med det jeg har"

Fair nok du prøver at sætte fokus på et problem eller 2 -det er faktisk også min intention -efter du skrev "Jeg tror nu nok alle (så vidt muligt) holder sig laaaaaaaaaangt væk fra ulystende kvindfolk;) Så det er ikke en særlig brugbar bemærkning du kommer med der." Det er jo netop en problemstilling folk først opdager det, når de ligger der! Det kan læses i mange anmeldelser her...

Hvad er brugbart?? Dem der leger politi/skattefar/undercover et eller andet -de altid benægter, at være -løfter pegefingeren -har ondt i røven -er bedre end andre -slå ned på stave/slåfejl -Jo mere de forklare de ikke er, jo mere afsløre de, at det netop er det de er -ikke bedre end nogen andre -og det er jo netop det vi dansker er så gode til "at have ondt i røven" "brokke os" "hakke nedad" "giv skylden til politikerne" "det er alle andres skyld" Og når vi kan finde nogen, at slå os sammen med -Over at være forarget, så går det hele op i en højere enhed;-) Derfor er det netop jeg fortrækker udenlandske kvinder, selv om jeg udmærket ved ikke alle danske kvinder er sådan...  

Det lader til at svar på tiltale, blot gør dig mere hysterisk, og det kommer der sjælden noget fornuftigt ud af. Så jeg skal nok lade dig være i fred.

Dog vil jeg lige nævne, at jeg aldrig vil slå ned på andres stavefejl, da jeg selv til tider laver dem, hvilke der er bevis på i en anden tråd. Slåfejl, det blev jeg jo først bevidst om, at det var, da du selv rette det.

God søndag til dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lige her skrev, for 26 minutter siden:

Det lader til at svar på tiltale, blot gør dig mere hysterisk, og det kommer der sjælden noget fornuftigt ud af. Så jeg skal nok lade dig være i fred.

Dog vil jeg lige nævne, at jeg aldrig vil slå ned på andres stavefejl, da jeg selv til tider laver dem, hvilke der er bevis på i en anden tråd. Slåfejl, det blev jeg jo først bevidst om, at det var, da du selv rette det.

God søndag til dig

Jaja så blev man også udnævnt "hysterisk" svar på tiltale -det går jo begge veje ik? -du slog jo netop ned på "gb"  Fornuften er vel for længst forsvunden... Når du kritisere andre der svare i din tråd -men ikke selv kan tåle kritikken... -Så er det nok også bedst at stoppe;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville ønske at alle brugte danske kvinder på registreret bordeller for fanden!!

Ud fra mit skøn, det jeg har set, hørt og ved.

Er laaaaang de fleste kommet her via en bagmænd.

Hvordan skulle en pige fra Colombia (For eksempel) finde ud af at skaffe lejlighed og transport når de ikke engang kan ordentligt engelsk mange af dem?.

Langt de fleste udenlandske piger tager også til andre europæiske lande for at “arbejde” og der tror jeg det foregår på samme måde. 

Der sidder en bagmand og scorer kassen, måske 50%, hvem ved, måske mere. 

Man kan også spørge sig selv hvorfor de gemmer sig en 3-4 piger i en lejlighed hvis ikke de har noget at skjule? Og hvorfor drager de fra lejlighed til lejlighed fra den ene uge til den anden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
cockycockysuckysucky2 skrev, den 19.3.2021 at 23:58:

Jeg ville ønske at alle brugte danske kvinder på registreret bordeller for fanden!!

Ud fra mit skøn, det jeg har set, hørt og ved.

Er laaaaang de fleste kommet her via en bagmænd.

Hvordan skulle en pige fra Colombia (For eksempel) finde ud af at skaffe lejlighed og transport når de ikke engang kan ordentligt engelsk mange af dem?.

Langt de fleste udenlandske piger tager også til andre europæiske lande for at “arbejde” og der tror jeg det foregår på samme måde. 

Der sidder en bagmand og scorer kassen, måske 50%, hvem ved, måske mere. 

Man kan også spørge sig selv hvorfor de gemmer sig en 3-4 piger i en lejlighed hvis ikke de har noget at skjule? Og hvorfor drager de fra lejlighed til lejlighed fra den ene uge til den anden?

Tak simpelthen så velbeskrevet, du er en klog mand eller også har du taget skyklapperne af ❤️

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual

Jeg bemærker, at mange af de piger, der ellers er kendte debattører herinde, og som normalt hurtige på tasterne, ikke blander sig i denne vigtige debat. Hos kunderne, os, kan man  spore en vis selvransagelse i kommentarerne. Trafficking er et vigtigt emne, og vi er nødt til at se sandheden i øjnene.

Misforstå mig nu ikke. Jeg er ikke en eller anden frelst helgen. Blot en pigeglad mand der tænker lidt over det, jeg gør. Tak på forhånd. Jeg ønsker ikke, at min glæde ved, og trang til, erotik skal skade en eneste kvinde i denne verden. 

Venlig hilsen Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 11 timer siden:

Jeg bemærker, at mange af de piger, der ellers er kendte debattører herinde, og som normalt hurtige på tasterne, ikke blander sig i denne vigtige debat. Hos kunderne, os, kan man  spore en vis selvransagelse i kommentarerne. Trafficking er et vigtigt emne, og vi er nødt til at se sandheden i øjnene.

Misforstå mig nu ikke. Jeg er ikke en eller anden frelst helgen. Blot en pigeglad mand der tænker lidt over det, jeg gør. Tak på forhånd. Jeg ønsker ikke, at min glæde ved, og trang til, erotik skal skade en eneste kvinde i denne verden. 

Venlig hilsen Mr. Sensual

Ærligt tror jeg der er en meget lille selvransagelse blandt kunderne, for pigerne er jo dejlige at knalde smiler og sælger varen til UG så hvorfor skal vi tænke over hendes arbejdsforhold, løn osv?

Syntes slet ikke dit opslag er selvhævdende jeg bliver oprigtig glad for når mænd tænker lidt længere end næste udløsning men bruger sit hoved (øverste) og sunde fornuft. Men ja der er nok langt fra tanke til handling og tror mange mænd bevidst fortrænger risikoen er enormt høj. Tror få går i en stor bue udenom alt hvad der kan ligne udnyttelse,fx ringer mine alarmklokker når en pige er tilgængelig 24/7 = søvnmangel og smerter i skeden.Piger der tager nærmest alle former for sex som uden kondom. Piger der virker trætte og har ondt tyder også på de ikke har valget at sige nej tak osv.. Hellere være sikker end støtte udnyttelse af mennesker, ellers stopper det aldrig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prostitution deler vandene. Tidens politiske tendens er, at politikkere skal bestemme over alt og kontrollere alt og vi skal gøre som der bliver sagt. Værdipolitik osv. Det må være svært at være på den galej og samtidigt købe sex. Det er mere sådan højre liberalt og friheds elskende. Bliver det forbudt, så kan vi bedre spare sammen til Thailand turene. Det kan så også gå hen og blive vanskelligt, når den tid kommer, hvor vi skal aflevere en detaljeret redegørelse for hvad vi skal i udlandet :rolleyes:

Redigeret af Jonze

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den lille frøken
Fynboen1968 skrev, for 2 timer siden:

Ærligt tror jeg der er en meget lille selvransagelse blandt kunderne, for pigerne er jo dejlige at knalde smiler og sælger varen til UG så hvorfor skal vi tænke over hendes arbejdsforhold, løn osv?

Syntes slet ikke dit opslag er selvhævdende jeg bliver oprigtig glad for når mænd tænker lidt længere end næste udløsning men bruger sit hoved (øverste) og sunde fornuft. Men ja der er nok langt fra tanke til handling og tror mange mænd bevidst fortrænger risikoen er enormt høj. Tror få går i en stor bue udenom alt hvad der kan ligne udnyttelse,fx ringer mine alarmklokker når en pige er tilgængelig 24/7 = søvnmangel og smerter i skeden.Piger der tager nærmest alle former for sex som uden kondom. Piger der virker trætte og har ondt tyder også på de ikke har valget at sige nej tak osv.. Hellere være sikker end støtte udnyttelse af mennesker, ellers stopper det aldrig.

Det er jo fordi vi lever i en tid hvor det er mig mig mig. Mange mænd tænker min udløsning først så kan jeg altid være samvittighedsfuld bagefter. 

Ligeså snart nogle ytrer sig om at den sikreste løsning på dette problem med trafficking er at fravælge udenlandske prostituerede ja så springer alle der går til de udenlandske til tasterne og forsvarer deres ret til udløsning i en lækker udenlandsk kvinde. 

Sådan helt objektivt set så vil det være det mest effektive våben imod trafficking. At køberne undlader at købe hos de udenlandske. Men uha den mulighed vil sex køberne af de udenlandske for alt i verden mane til jorden idet de så måske ikke får sex. Igen det er mig mig og atter mig. For ofre lidt kan der jo ikke blive tale om... 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 5 minutter siden:

Det er jo fordi vi lever i en tid hvor det er mig mig mig. Mange mænd tænker min udløsning først så kan jeg altid være samvittighedsfuld bagefter. 

Ligeså snart nogle ytrer sig om at den sikreste løsning på dette problem med trafficking er at fravælge udenlandske prostituerede ja så springer alle der går til de udenlandske til tasterne og forsvarer deres ret til udløsning i en lækker udenlandsk kvinde. 

Sådan helt objektivt set så vil det være det mest effektive våben imod trafficking. At køberne undlader at købe hos de udenlandske. Men uha den mulighed vil sex køberne af de udenlandske for alt i verden mane til jorden idet de så måske ikke får sex. Igen det er mig mig og atter mig. For ofre lidt kan der jo ikke blive tale om... 

Der intet belæg for at hævde, at alle udenlandske kvinder i branchen er offer for trafficking. Til gengæld har der tidlige været tråde omkring emnet, hvor der også har været nævnt forhold man skal være opmærksom på, altså forhold der kunne indikere at vi taler trafficking.   Det være sig forhold som

• Kvinder der er tilknyttet en "pimp"
  • Kvinder der ikke virker specielt begejstrede når pengene har skifttet hænder
  • Kvinder er reelt ikke aner hvad der er aftalt
  • Kvinder der virker tilbageholdende og fåmælt ved almen smalltalk
  • Priser er maget lave
  • At alt tilbydes mod et mindre fee
  • At det fremgår af annonce m.v. at man er på 24/7  i længere perioder uden pause
  • At omgivelserne er meget sparsomme
  • At der er heftig aktivitet, mange kvinder samme sted samt at de også sover der
  • At man fornemmer, at stedet nøje overvåges
  • Hvis der opstår et eller andet, straks ringe til en bagmand,  eller hvis de under et besøg taler telefonen og man fornemmer at de får skæld ud, eller lignende adfærd der peger hen imod, at de bestemt ikke er selvstændige
  • At kvinden modtager gæster, selvom hun er øm i fissen, brysterne eller bare er synligt træt og udkørt
  • At kvinden har mærker, der kunne tyde på, at hun har været udsat for vold
  • At kvinden han en tatovering, der mere signalere ejerskab end almindelig krops-forskønnelse
  • At man kan fornemme, at der er noget galt. Stedet emmer ikke ligefrem at livsglæde og afslappet og hyggelig stemning

Blot for at nævne nogle forhold man skal ligge mærke til.  Er der mange af ovenstående forhold tilstede, bør man nok tænke sig lidt om,  ikke at det behøver at være traffcking, men det kunne idenkere.   Der er sådanne forhold man skal kigge efter.  De handlede kvinder vil selvfølgelig gøre meget for, at skjule at der er aktive prostituerede mod deres vilje 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den lille frøken
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Der intet belæg for at hævde, at alle udenlandske kvinder i branchen er offer for trafficking. Til gengæld har der tidlige været tråde omkring emnet, hvor der også har været nævnt forhold man skal være opmærksom på, altså forhold der kunne indikere at vi taler trafficking.   Det være sig forhold som

• Priser er maget lave
  • At det fremgår af annonce m.v. at man er på 24/7  i længere perioder uden pause
  • At der er heftig aktivitet, mange kvinder samme sted samt at de også sover der
  • Hvis der opstår et eller andet, straks ringe til en bagmand,  eller hvis de under et besøg taler telefonen og man fornemmer at de får skæld ud, eller lignende adfærd der peger hen imod, at de bestemt ikke er selvstændige
  • At kvinden modtager gæster, selvom hun er øm i fissen, brysterne eller bare er synligt træt og udkørt
  • At kvinden han en tatovering, der mere signalere ejerskab end almindelig krops-forskønnelse
  • At man kan fornemme, at der er noget galt. Stedet emmer ikke ligefrem at livsglæde og afslappet og hyggelig stemning

Blot for at nævne nogle forhold man skal ligge mærke til.  Er der mange af ovenstående forhold tilstede, bør man nok tænke sig lidt om,  ikke at det behøver at være traffcking, men det kunne idenkere.   Der er sådanne forhold man skal kigge efter.  De handlede kvinder vil selvfølgelig gøre meget for, at skjule at der er aktive prostituerede mod deres vilje 

Men hvorfor overhovedet tage den risiko. Du slipper for overhovedet at tænke på om kvinden er handlet ved at undlade at købe hos en udenlandsk 

Men hvis man absolut ikke kan lade være, så er din liste udmærket 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Den lille frøken skrev, for 8 minutter siden:

Men hvorfor overhovedet tage den risiko. Du slipper for overhovedet at tænke på om kvinden er handlet ved at undlade at købe hos en udenlandsk

Tjo, men danske kvinder kan jo godt være "truede"/tvunget ind i jobbet, uden man kan kategorisere dem som handlede. Det har dog samme effekt på kvinden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 21 minutter siden:

• Priser er maget lave

Nej selvfølgelig kan de alle ikke betragtes som handlede. Men tror andelen af selvkørende er forsvindende lille. Jeg tænker fx de dyre smukke kvinder, hvem tager deress proff billeder der ofte ligner samme fotograf er brugt, hvem opretter annoncer, hvem sørger for lejligheden, de kan jo ikke et ord engelsk mange af dem eller i meget ringe grad.  Hvorfor er de her kun periodevis og nærmest døgnvagt langt de fleste? Så her er der en venlig mand der helt gratis hjælper dem med alle disse ting eller som ikke har profit for øje? 
Tror ikke vi må undervurdere at trafficking kommer i sindsyg mange former, de helt grelle slavelignende tilfælde, til hende der nok blev lovet bedre profit og færre kunder. Når de ankommer er aftaler ændret på, og nu er de hårdt opsparede penge brugt til billeder, formidling flybillet osv,og hun tjener trods alt bedre end i supermarkedet i sit hjemland.Uanset hvad kan I være sikre på størstedelen af langt de fleste udenlandske pigers indtægt ryger til en bagmand uanset om de er dyre eller billige, ja de smukkeste og kvikkeste får bedre løn da de får en højere hyre pr kunde.
Mon ikke der også er en mafia inden for den verden der ikke tillader udenlandske kvinder er selvkørende, vi taler rigtig rigtig mange penge her og en kæmpe kriminel industri handel med kvinder. Tror der foregår meget meget mere end det vi ser på den flotte polerede facade og de søde smil. 

Redigeret af Fynboen1968

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig da. Den kæmpe gevinst en østpige scorer ved at arbejde her, skal selvfølgelig deles med dem, der hjælper hendes forretning. Det siger sig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jonze skrev, for 13 minutter siden:

Selvfølgelig da. Den kæmpe gevinst en østpige scorer ved at arbejde her, skal selvfølgelig deles med dem, der hjælper hendes forretning. Det siger sig selv.

Kæmpe gevinst? Ved du hvad de får og gad vide hvad det gør ved nogen af dem på den lange bane  er der en gevinst dér også? Hvorfor siger det sig selv en bagmand skal have største fortjeneste, rufferi er ikke lovligt? Og lad være at fortælle mig pigen for mest. Fra politi.dk: 

En ruffer er en person, som tjener penge på andres prostitution. Ofte lejer han eller hun værelser ud til den prostituerede på et bordel og tager derved en andel af indtjeningen. En ruffer kan straffes med fængsel i op til fire år. 

Udenlandske prostituerede kommer oftest fra Asien, Øst- og Centraleuropa, Afrika og Sydamerika. I de fleste tilfælde får de hjælp til rejsen af en bagmand og skal senere betale rejseomkostningerne gennem indtjeningen på deres prostitution.

Rufferi er omfattet af straffelovens § 233.

Redigeret af Fynboen1968

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fynboen1968, jeg ser nu du er en kvinde og ude med riven. Jeg er ganske uforvarende rodet mig ud i noget værre noget, uha uha :D

Mit indlæg var ikke værdipolitisk. Jeg konstaterede såmænd bare nogle givne facts;

1. Østpigerne/3 verdens piger tjener eller deres ydelser koster formuer i forhold til hvad de tjener i deres hjemlande. Alene det gør jeg at jeg ikke pr. definition kan se dem som stakler. Jeg kan sagtens tro det er hårdt arbejde, men det er sandt for dyden meget arbejde der er. Det er nemmere at gå hjemme og dangdere den, i DK ihvertfald.

2. At andre tjener penge på at hjælpe dem til rette er jo bare sådan verden fungerer. Vi har det allerede på danske bordeller, hvor de danske piger betaler husleje og tlf dame til en dansk mutter. Det findes også i andre kropsplejefag, såsom fysioterapi, hvor en behandler lejer sig ind i et større sted, og betaler en eller anden aftalt pris for det. Det kan være rigtig mange penge, en procentandel af behandlerens omsætning. 

Jeg synes selvfølgelig pigerne skal have den største del af kagen. Det sker utvivlsomt ikke altid, og sådan er verden desværre. Lidt svært at lovgive sig ud af.

Redigeret af Jonze

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...