jan j 210 Skrevet 23. Januar, 2021 jeg tænker på om folk dyrker mere sex for tiden når så meget andet er lukket og folk får mere tid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels123 2296 Skrevet 23. Januar, 2021 Ja meget er lukket ned, men al den ekstra tid folk har i overskud og de penge de ikke bruger på ferier og fornøjelser bliver brugt på projekter i hjemmet. Så i byggebranchen har vi ikke fået mere tid, tværtimod. Vi løber ekstra stærkt for tiden. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thecabel Skrevet 23. Januar, 2021 Ja for pokker vi knalder som kaniner her hjemme. Vi udfordre hinanden med ting vi fantasere om. Måske prøver vi det af hvis vi begge tænder på det. Frækt at kaste en fantasi op i luften under aftensmaden og se reaktionen. god weekend (; Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2892 Skrevet 23. Januar, 2021 I disse tider modtager jeg kun handjob af den samme person hver gang Lidt trist at være single pt. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 210 Skrevet 23. Januar, 2021 sweetstone skrev, for 1 minut siden: I disse tider modtager jeg kun handjob af den samme person hver gang Lidt trist at være single pt. enig det samme her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9931 Skrevet 23. Januar, 2021 sweetstone skrev, for 4 minutter siden: I disse tider modtager jeg kun handjob af den samme person hver gang Lidt trist at være single pt. Så er det forhåbentlig fra en der ved lige præcis hvordan du vil have det. 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder69 25 Skrevet 29. Januar, 2021 Jeg har sex mindst en gang hver dag........Som regel med mig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1634 Skrevet 29. Januar, 2021 Hmmm ... I think that couples currently spend more time together, -accordingly they either have more sex or... less sex,- because you need more freedom - so it is individual whether you have more or less sex during these times .. .. A single has no partner - so he has fewer opportunities to get to know someone because everything is closed .... on the other hand, the willingness for a quick meeting in online dating could have increased, so you would have higher chances of having more sex at the moment. ... of course this applies to both genders ... I think that it cannot be generalized - there are people who currently have more sex and people who currently have less sex - depending on the personal situation and opportunities that one has and uses or vice versa... 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg