Hop til indhold
slavedreng

Frøken søger Sub

Recommended Posts

Hahahahaha, så er det jo bare igang med at sende gaver afsted til hende. Der er jo absolut ingen grund til at tro at det kunne være et scam.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er jo sidst på måneden.

Der er vist nok historier om hende herinde, hvor Frøken og 82 er fællesnævneren. Der er mange der har brugt penge, og få der har fået sex!

Del dette indlæg


Link til indlæg
slavedreng skrev, 1 time siden:

Er der nogen der har gode erfaringer med hende her?

Hun virker som om man ikke kan lave aftaler med hende, men hun vil gerne have at man sender gaver til hende så man viser tillid.

https://annoncelight.dk/showad/311084

Jeg har besøgt hende flere gange - men er stoppet

jeg har skrevet nok om hende

jeg må dog lige sige det er ikke på den oplyste mail på annoncen - så enten er det en ny mail hun har lavet - ellers er det en ny pige - jeg holder dog mest til hun har lavet en ny mail - da flere åbenbart ikke gider hende, da hun er alt for useriøs og svinger rigtig meget

Redigeret af fræk6

Del dette indlæg


Link til indlæg
slavedreng skrev, for 2 timer siden:

Er der nogen der har gode erfaringer med hende her?

Hun virker som om man ikke kan lave aftaler med hende, men hun vil gerne have at man sender gaver til hende så man viser tillid.

https://annoncelight.dk/showad/311084

Hun er fuld af løgn, og altid sulten efter penge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
slavedreng skrev, for 3 timer siden:

Er der nogen der har gode erfaringer med hende her?

Hun virker som om man ikke kan lave aftaler med hende, men hun vil gerne have at man sender gaver til hende så man viser tillid.

https://annoncelight.dk/showad/311084

Hmmm ..... du sidder jo nærmest og hentyder til hun scammer , eventuelt en god ide at stoppe det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 3 timer siden:

Jeg har besøgt hende flere gange - men er stoppet

jeg har skrevet nok om hende

jeg må dog lige sige det er ikke på den oplyste mail på annoncen - så enten er det en ny mail hun har lavet - ellers er det en ny pige - jeg holder dog mest til hun har lavet en ny mail - da flere åbenbart ikke gider hende, da hun er alt for useriøs og svinger rigtig meget

Det er den samme som du tidligere har omtalt/beskrevet 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev med hende, fik hendes navn, link til Facebookside, talte i telefon med hende, og hun virkede meget overbevisende. Jeg sprang dog fra, da hun krævede 5000 i måneden for et 24/7 arrangement og pengene skulle sendes på forhånd. Hun var ellers både sød og indsigtsfuld at tale med, havde en let nordisk dialekt a lá Island. Lyder det som den samme, som tidligere er beskrevet? (og kan der evt postes et link til disse skrivelser? Jeg kan ikke finde dem...)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slavethomas skrev, for 3 minutter siden:

Jeg skrev med hende, fik hendes navn, link til Facebookside, talte i telefon med hende, og hun virkede meget overbevisende. Jeg sprang dog fra, da hun krævede 5000 i måneden for et 24/7 arrangement og pengene skulle sendes på forhånd. Hun var ellers både sød og indsigtsfuld at tale med, havde en let nordisk dialekt a lá Island. Lyder det som den samme, som tidligere er beskrevet? (og kan der evt postes et link til disse skrivelser? Jeg kan ikke finde dem...)

Ja, det er helt bestemt hende

du kan søge på min profil, der må du kunne finde, hvad jeg har skrevet med hende

dengang jeg besøgte hende ville hun have 2000kr for et besøg - jeg tror det ville være for et par timer, men er ikke sikker - jeg har dog aldrig betalt hende, de gange jeg var der - jeg lavede nogle små jobs for hende, og stillede krav - hvis jeg skulle arbejde - skulle der også være noget frækt - og det fik jeg altid....

jeg sprang fra da hun er forvirret og ustabil -  du har ret i, ved først samtaler er hun fin og flink - men efter sex første gang vender hun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også skrevet med hende, det lyder helt som den samme. Tror måske hun er færing. Hun springer lige før vi skal mødes, ved ikke hvad det er hun er bange for

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
slavedreng skrev, for 10 timer siden:

Jeg har også skrevet med hende, det lyder helt som den samme. Tror måske hun er færing. Hun springer lige før vi skal mødes, ved ikke hvad det er hun er bange for

 

Hun er bange for at skulle levere noget for pengene. Ganske enkelt. 

Hun har personlige problemer, som ikke kan løses ved at sende flere penge. Tværtimod. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...