Loopla 4 Skrevet 22. Januar, 2021 Jeg var forbi hende her idag, bare en hurtig 15min. https://annoncelight.dk/showad/290754 Det tog hende 1 times tid at svare, og da hun gjorde, så var hun meget ivrig. Jeg fik aftalt tid og sted, 25min køretur, og tog afsted. Da jeg var 100m fra stedet ringede hun og ville høre hvor jeg blev af, hvortil jeg svarede at jeg var lige rundt om hjørnet. Da jeg kom derhen var der 4 døre, og jeg ante ikke hvilken jeg skulle hen til. Der ringede jeg til hende og hun sagde at jeg skulle parkere min bil i garagen, det gjorde jeg så. Pigens ansigt kan man ikke se annoncen, men hun hverken køn eller grim, hun lignede en fra Østeuropa. Hun ledte mig til et rum, spurgte hvor lang tid jeg ville, og tog mine penge hvorefter hun forlod mig. Der gik 2min så var hun tilbage, og bedte mig tage mit tøj af. Hun virkede til at have travlt, da forspillet var minimalt, og jeg var nærmest ikke blevet helt hård fra et middelmådigt uinspireret blowjob før hun sagde "sex?". Hun kravlede op på mig, og insisterede på at ride mig på en måde hvor jeg ikke var helt inde i hende, men hun virkede ikke til at kunne mærke det. Resten af akten var forvirrende, og jeg måtte ikke helt gøre som jeg ville. Jeg endte med at komme i doggystyle, men ikke helt inde i hende som jeg kan lide, men sådan halvt ude. Derefter hoppede hun af sengen, smed mig nogle wetwipes og gik på sin telefon. Fik jeg nævnt at hun også stoppede agten for at tjekke sin telefon? Da jeg sad i bilen og tænkte på bedre oplevelser, mens jeg satte musik på osv. Ringede hun og sagde at jeg skulle køre nu. Pige 5/10 - lange hængebryster Sted 5/10 - småt, men med gode spejle Sex 3/10 - en forvirret hurtig omgang, hvor hun siger minimalt. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 22. Januar, 2021 Takker for en fed beretning.....sikke en pige...hende må jeg vist lige forbi......very good service, yes? Is it possible to fuck her hard in the ass in the Garage?...anyone? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr. Duck 243 Skrevet 22. Januar, 2021 Citat Tak skal du ellers ha'. Så er vi vist alle advaret. Noget helt andet er at 15 minutters seancer mere eller mindre er dømt til at mislykkes. Selv sorterer jeg konsekvent alle fra, der tilbyder det, det siger noget om pigens forretningsmodel, som næppe vil virke for mig. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 22. Januar, 2021 (edited) Hold da, op hvor jeg da faktisk synes i nåede meget på 15 min : på 15 min fik i sagt goddag, taget tøjet af, forspil, ride, og doggystyle og aftørring og sagt farvel. Kan da, godt forstå hun har, haft travlt, når det skulle nås på 15. Ren maraton Jeg forestiller mig en film sekvens skruet op til dobbelt hastighed. Redigeret 22. Januar, 2021 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 22. Januar, 2021 Garagedøren var jo også på vej til at klappe i for bestandigt......så har man sgu travlt, hvis hun bruger denne som æggeur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 630 Skrevet 22. Januar, 2021 Lady C skrev, for 27 minutter siden: Hold da, op hvor jeg da faktisk synes i nåede meget på 15 min : på 15 min fik i sagt goddag, taget tøjet af, forspil, ride, og doggystyle og aftørring og sagt farvel. Kan da, godt forstå hun har, haft travlt, når det skulle nås på 15. Ren maraton Jeg forestiller mig en film sekvens skruet op til dobbelt hastighed. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TT123 111 Skrevet 30. Januar, 2021 Hmm mon den pige har 2 profiler. Tænkte om hun er den samme som sonja. Er der nogen der ved det?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horus 156 Skrevet 30. Januar, 2021 Lyder som en trist oplevelse. Men ja pt er udvalget jo ret småt så dem der tilbyder kan frit være øfferen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 1. Februar, 2021 Profil, beskrivelse mv lyder meget som Sonja - der flere gange har fået tvivlsomme anmeldelser. https://annoncelight.dk/showad/303751 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg