Hop til indhold
Alfred Hitchdick

MissDaddy, Ishøj(Køge)

Recommended Posts

Guest Oldboy2800

Jeg har skrevet med hende. Og hendes bemærkning om veninden var, at vi skulle have en hed trekant. Men hendes ønske til betaling for sådan en session var - så vidt jeg husker - lidt for ambitiøst til at jeg ville lege med hende og hendes veninde Marie.

Og så er der ingen af dem som viser ansigt. De har en forklaring med at billederne er blevet misbrugt ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldboy2800 skrev, for 7 timer siden:

Jeg har skrevet med hende. Og hendes bemærkning om veninden var, at vi skulle have en hed trekant. Men hendes ønske til betaling for sådan en session var - så vidt jeg husker - lidt for ambitiøst til at jeg ville lege med hende og hendes veninde Marie.

Og så er der ingen af dem som viser ansigt. De har en forklaring med at billederne er blevet misbrugt ;-)

 

Okay hun har ikke nævnt nogen veninde for mig. Synes hendes pris virker meget normal. Hun viser ansigt og krop. Om det så er hendes ansigt og krop kan jeg ikke vide :) Men hvis det er hende så ser hun sgu helt okay ud ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende, billederne er ok.. Humørfuld, sjov og fræk som bare s.... Har ikke noget negativt at sige, så go fornøjelse til Alfred Hitchdich og lad os få en kommentar efter mødet..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...