Guest Oldboy2800 Skrevet 21. Januar, 2021 (edited) Hun er virkelig en teaser. Hun skrev og inviterede til fræk sex - med saftige detaljer. Og vi skulle mødes på tirsdag kl. 12 - igen med saftige detaljer om hvad hun ville have jeg skulle gøre ved hende. Og bum - så er hun væk. Profilen slettet eller blokeret - så jeg kan desværre ikke linke Andre der har skrevet med hende? Redigeret 21. Januar, 2021 af Oldboy2800 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 718 Skrevet 21. Januar, 2021 Oldboy2800 skrev, for 1 time siden: Hun er virkelig en teaser. Hun skrev og inviterede til fræk sex - med saftige detaljer. Og vi skulle mødes på tirsdag kl. 12 - igen med saftige detaljer om hvad hun ville have jeg skulle gøre ved hende. Og bum - så er hun væk. Profilen slettet eller blokeret - så jeg kan desværre ikke linke Andre der har skrevet med hende? Det lyder til du har skrevet med en ensom dreng som ikke har et sexliv og derfor har masser af tid til at tale og skrive om det, fremfor udleve det... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sikkersex 61 Skrevet 17. Maj, 2023 https://sugardaters.com/da/profile/ELoNQ6vJRd kan det være hende her, hun virker ok, vil have kemi data som e v t kan udvikle sig uden betaling , men tråden her er fra 21 ? for over to år siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sikkersex 61 Skrevet 27. Maj, 2023 super sød, lidt sminket men slank pige , går med til en fin pris og øko en dejlig oplevelse som skal gentages Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sikkersex 61 Skrevet 4. Juni, 2023 Andre som har haft fornøjelsen, Jeg har ikke rigtigt haft råd, men vil nok igen sidst på måneden når jeg har overblik over hvor mange finanser der er tilovers denne måned ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg