Hop til indhold

CPHBRUNETTE

Featured Replies

Skrevet

Hun er virkelig en teaser. Hun skrev og inviterede til fræk sex - med saftige detaljer.
Og vi skulle mødes på tirsdag kl. 12 - igen med saftige detaljer om hvad hun ville have jeg skulle gøre ved hende.

Og bum - så er hun væk. Profilen slettet eller blokeret - så jeg kan desværre ikke linke ;-)

Andre der har skrevet med hende?

Redigeret af Oldboy2800

Skrevet
Oldboy2800 skrev, for 1 time siden:

Hun er virkelig en teaser. Hun skrev og inviterede til fræk sex - med saftige detaljer.
Og vi skulle mødes på tirsdag kl. 12 - igen med saftige detaljer om hvad hun ville have jeg skulle gøre ved hende.

Og bum - så er hun væk. Profilen slettet eller blokeret - så jeg kan desværre ikke linke ;-)

Andre der har skrevet med hende?

Det lyder til du har skrevet med en ensom dreng som ikke har et sexliv og derfor har masser af tid til at tale og  skrive om det, fremfor udleve det...

• 2 years later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

super sød, lidt sminket men slank pige , går med til en fin pris og øko 
en dejlig oplevelse som skal gentages

Skrevet

Andre som har haft fornøjelsen, 
Jeg har ikke rigtigt haft råd, men vil nok igen sidst på måneden når jeg har overblik over hvor mange finanser der er tilovers denne måned ) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.