Hop til indhold

MORGEN BOLLERI SNART IGEN I ESBJERG OG ÅLBORG . PRIVATE OMGIVELSER ...... ESBJERG NOGLE DAGE I UGE 4 , BOOK I GOD TID

Featured Replies

Skrevet
boobslover skrev, 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/311243

Når man nu som mig elsker en stor barm, så syns jeg godt nok billedet til højre nederst i annoncen er mega indbydende.

Er der nogle som måske har haft bekendtskab med hende gennem tiden??

Kender hende som Lady Stella det var ingen oplevelse, hun gjorde det hun skulle, men total uengageret

Skrevet

kender hende ikke men synes normalt at dem der er til dominans skal lade være med at tilbyde det jeg kalder almindelig sex for de virker mildest talt  sure  og det er ikke for at generalisere det er kun min oplevelse det er sikkert godt nok i det sorte univers men ikke ellers beklager afsporing :mellow:

Skrevet
Gbcr skrev, for 4 timer siden:

kender hende ikke men synes normalt at dem der er til dominans skal lade være med at tilbyde det jeg kalder almindelig sex for de virker mildest talt  sure  og det er ikke for at generalisere det er kun min oplevelse det er sikkert godt nok i det sorte univers men ikke ellers beklager afsporing :mellow:

Det tror jeg du har ret i og kan også godt nikke lidt genkendelse til det. 

Jeg har besøgt Stella, men det er godt nok ved at være mange år siden. Det var den gang hun kom på bordellet i Hermodsgade i Vejgård. Der tilbyd hun også dominans, men også det blide, som jeg kom for. Besøgte hende til blowjob, og det var sådan set Ok, men med den der lidt sure domina facon. 

Dengang havde hun lige fået lavet silikonebrysterne større og hun har en flot stor barm. 

Jeg tror godt hun kan være et ganske udmærket besøg, men forvent ikke en storsmilende kvinde, men er det ikke et krav, så tror jeg så ment du får et fint besøg og får det du betaler for. I det her tilfælde et frækt hurtig knald. 

Skrevet
The Dark Knight skrev, for 3 minutter siden:

Det tror jeg du har ret i og kan også godt nikke lidt genkendelse til det. 

Jeg har besøgt Stella, men det er godt nok ved at være mange år siden. Det var den gang hun kom på bordellet i Hermodsgade i Vejgård. Der tilbyd hun også dominans, men også det blide, som jeg kom for. Besøgte hende til blowjob, og det var sådan set Ok, men med den der lidt sure domina facon. 

Dengang havde hun lige fået lavet silikonebrysterne større og hun har en flot stor barm. 

Jeg tror godt hun kan være et ganske udmærket besøg, men forvent ikke en storsmilende kvinde, men er det ikke et krav, så tror jeg så ment du får et fint besøg og får det du betaler for. I det her tilfælde et frækt hurtig knald. 

ja smil kan man ikke påstå hun har på billederne men som du siger kan oplevelsen godt være ok synes sgu bare man selv bliver halv dårligt humør når det første man ser nå døren åbnes er mundvige der i bedste fald er udtryks løse :(:mellow:

Skrevet
Gbcr skrev, for 30 minutter siden:

ja smil kan man ikke påstå hun har på billederne men som du siger kan oplevelsen godt være ok synes sgu bare man selv bliver halv dårligt humør når det første man ser nå døren åbnes er mundvige der i bedste fald er udtryks løse :(:mellow:

Det har du ret i, men der er altså også noget i det med, at få en lidt sur kvinde, der godt vil holde facaden, til at klynke lidt når man knepper igennem :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.