Hop til indhold
sa54

Kender I skønne piger på klinikker?

Recommended Posts

Hej.

Jeg er for nylig flyttet til Sjælland sammen med min kone. Derfor kan jeg ikke rigtigt få besøg her. Derfor vil jeg hører om I kender til nogle frække piger, som holder åbent på deres klinikker i disse tider? 

Det skal helst være i vest- eller sydsjælland. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sa54 skrev, for 28 minutter siden:

Hej.

Jeg er for nylig flyttet til Sjælland sammen med min kone. Derfor kan jeg ikke rigtigt få besøg her. Derfor vil jeg hører om I kender til nogle frække piger, som holder åbent på deres klinikker i disse tider? 

Det skal helst være i vest- eller sydsjælland. 

No offence, men jeg kunne aldrig finde på at udlevere dem hverken på forum eller i en privat besked.
Politiet kan læse med, og man ved aldrig hvem der stiller spørgsmålet. Skulle politiet så dukke op hos hende, vil hun stå til en bøde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sa54 skrev, for 36 minutter siden:

Jeg er for nylig flyttet til Sjælland sammen med min kone.

Siden du poster i anmeldelser: sutter hun uden, evt med slug? Tungekys? Hvad tager hun for en time?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bedste råd må være at kigge på div annoncesider og så henvende dig til dem direkte. I disse tider, er det nok PD piger og ikke på klinik. ( hvis der overhovedet er nogen der har åbent) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claesen skrev, for 8 timer siden:

Bedste råd må være at kigge på div annoncesider og så henvende dig til dem direkte. I disse tider, er det nok PD piger og ikke på klinik. ( hvis der overhovedet er nogen der har åbent) 

 

Redigeret af Frække Tanja
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
sa54 skrev, for 13 timer siden:

Hej.

Jeg er for nylig flyttet til Sjælland sammen med min kone. Derfor kan jeg ikke rigtigt få besøg her. Derfor vil jeg hører om I kender til nogle frække piger, som holder åbent på deres klinikker i disse tider? 

Det skal helst være i vest- eller sydsjælland. 

Hvis du lige poster din adresse og hvornår du er ude så er vi flere herfra der gerne ordner din kone imens, hvad er det nu hun tager for en time og 2-3 fyre af gangen?
 

Redigeret af Anonym bruger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...