Hop til indhold

Recommended Posts

Hi Fellow users

 

Kan det virkelig passe der ikke er et eneste sted man kan få massage i vejle ?
Og spar mig nu lige for corona hysteriet. 

Tak på forhånd, Frandsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en sløv omgang. Beholder alt tøjet på indtil hun skal i gang med bonusopgaverne.

Ingen pirring, bare kedelig massage - men trods alt struktureret massage modsat visse andre.

Men vil man gerne berøres lidt, må man jo nøjes med det, som man kan få...

Del dette indlæg


Link til indlæg
denunge skrev, den 21.1.2021 at 19:00:

Hun er en sløv omgang. Beholder alt tøjet på indtil hun skal i gang med bonusopgaverne.

Ingen pirring, bare kedelig massage - men trods alt struktureret massage modsat visse andre.

Men vil man gerne berøres lidt, må man jo nøjes med det, som man kan få...

Er slet ikke enig. Jeg synes hun giver en fantastisk massage. Kunne faktisk godt besøge hende bare for massagens skyld. Ganske rigtigt uden piring mens man får massage på ryggen, men for pokker hvor er det lækkert når hun beder en vende sig om og man også får massage på forsiden og nu med piring ;)

Hvis du gerne vil have hun skal være nøgen under massagen kan du da bare bede hende om det, det kan sagtens lade sig gøre.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bommer skrev, for 9 timer siden:

Er slet ikke enig. Jeg synes hun giver en fantastisk massage. Kunne faktisk godt besøge hende bare for massagens skyld. Ganske rigtigt uden piring mens man får massage på ryggen, men for pokker hvor er det lækkert når hun beder en vende sig om og man også får massage på forsiden og nu med piring ;)

Hvis du gerne vil have hun skal være nøgen under massagen kan du da bare bede hende om det, det kan sagtens lade sig gøre.
 

Så må hun have haft en skidt dag, da jeg var forbi. For der var heller ingen form for pirring overhovedet, efter vend-om. Det var bare - "ok, så går vi i gang med ekstraprogrammet..."

Del dette indlæg


Link til indlæg
denunge skrev, for 5 timer siden:

Så må hun have haft en skidt dag, da jeg var forbi. For der var heller ingen form for pirring overhovedet, efter vend-om. Det var bare - "ok, så går vi i gang med ekstraprogrammet..."

Skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige hvad grunden er til,
men jeg har fået massage på forsiden hvergang jeg har besøgt hende, hvilket bare er lækkert og pirrene at man kan kigge på skønheden samtidig med massagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
frandsen skrev, den 21.1.2021 at 10:22:

Hi Fellow users

 

Kan det virkelig passe der ikke er et eneste sted man kan få massage i vejle ?
Og spar mig nu lige for corona hysteriet. 

Tak på forhånd, Frandsen

tja ,  havde ikke forventet du fik mange svar !!!!!  Da forhaabentlig  de fleste her ,har en smule omtanke eller haardt sagt hjerne vindinger , til at indse ,

at at spare dig for ""corona hysteriet , !!  "" ,    maaske kan komme til at koste den lille Thai omkring 10000 Kr .

Husk denne side her kan alle logge ind paa . Bare lige et godt raad til en ny bruger . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...