Hop til indhold
62peter

Roxy Horsens

Recommended Posts

Takker en jeg sikkert ville have spildt penge ved, der er åbnet ny privat lejlighed tæt på McD ved station, lidt modne men lækre nok piger, du burde kunne finde dem på annoncelight, der havde jeg ret god succes, klart det bedste i Horsens lige nu, faktisk i meget langt tid.   

Ikke huset med Sydamerikansk piger som er noget lort :???:

Redigeret af Mand34Horsens

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mand34Horsens skrev, for 37 minutter siden:

Takker en jeg sikkert ville have spildt penge ved, der er åbnet ny privat lejlighed tæt på McD ved station, lidt modne men lækre nok piger, du burde kunne finde dem på annoncelight, der havde jeg ret god succes, klart det bedste i Horsens lige nu, faktisk i meget langt tid.   

Du har vel ikke tilfældigt et link til de piger du ved der er på den adresse? Tak

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan ikke se hende jeg mødte men har mødt en russisk og en thai der (Rainbow), så tilhøre vist ikke en bestemt gruppe  piger. 
Muligvis hende her er på den adresse nu https://annoncelight.dk/showad/309344
Hvis det er tæt på McDonald’s og modsatte side langemarksvej af Bøghvangsgade er der der. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mand34Horsens skrev, for 8 timer siden:

Kan ikke se hende jeg mødte men har mødt en russisk og en thai der (Rainbow), så tilhøre vist ikke en bestemt gruppe  piger. 
Muligvis hende her er på den adresse nu https://annoncelight.dk/showad/309344
Hvis det er tæt på McDonald’s og modsatte side langemarksvej af Bøghvangsgade er der der. 

Ja Rainbow er der i hvertfald ikke....Hun er i Odense.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big3lover skrev, for 12 timer siden:

Ja Rainbow er der i hvertfald ikke....Hun er i Odense.

Fed anmeldelse!

Hvem har inviteret dig ind i vores samtale, er sikker på at ham jeg skrev til forstår simple sætninger skrevet i datid, og så er der vel ingen grund til at jeg skal forklare dem til nogen der ikke kan og ikke magter at spørger ordentligt eller enddog selv regne svaret ud.

Men skidt.   
Rainbow var der kort før hun så tog til Odense.
Har du flere spørgsmål?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mand34Horsens skrev, for 20 timer siden:

Hvem har inviteret dig ind i vores samtale, er sikker på at ham jeg skrev til forstår simple sætninger skrevet i datid, og så er der vel ingen grund til at jeg skal forklare dem til nogen der ikke kan og ikke magter at spørger ordentligt eller enddog selv regne svaret ud.

Men skidt.   
Rainbow var der kort før hun så tog til Odense.
Har du flere spørgsmål?

Ja!....Hvor gammel er det lige du er??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mand34Horsens skrev, den 21.1.2021 at 19:18:

Tæt på Mcd ved station? Øh? I Horsens er station ikke tæt på nogle McD? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...