62peter 25 Skrevet 21. Januar, 2021 https://annoncelight.dk/showad/311153 Spild af penge, holder til tæt på den gamle Falck station. Ret sikker på det ikke hende på foto, eller også er det 20 kg og 15 år siden 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand34Horsens 207 Skrevet 21. Januar, 2021 (edited) Takker en jeg sikkert ville have spildt penge ved, der er åbnet ny privat lejlighed tæt på McD ved station, lidt modne men lækre nok piger, du burde kunne finde dem på annoncelight, der havde jeg ret god succes, klart det bedste i Horsens lige nu, faktisk i meget langt tid. Ikke huset med Sydamerikansk piger som er noget lort Redigeret 21. Januar, 2021 af Mand34Horsens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lhrn 124 Skrevet 21. Januar, 2021 Mand34Horsens skrev, for 37 minutter siden: Takker en jeg sikkert ville have spildt penge ved, der er åbnet ny privat lejlighed tæt på McD ved station, lidt modne men lækre nok piger, du burde kunne finde dem på annoncelight, der havde jeg ret god succes, klart det bedste i Horsens lige nu, faktisk i meget langt tid. Ikke huset med Sydamerikansk piger som er noget lort Du har vel ikke tilfældigt et link til de piger du ved der er på den adresse? Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand34Horsens 207 Skrevet 24. Januar, 2021 (edited) Kan ikke se hende jeg mødte men har mødt en russisk og en thai der (Rainbow), så tilhøre vist ikke en bestemt gruppe piger. Muligvis hende her er på den adresse nu https://annoncelight.dk/showad/309344 Hvis det er tæt på McDonald’s og modsatte side langemarksvej af Bøghvangsgade er der der. Redigeret 24. Januar, 2021 af Mand34Horsens 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1477 Skrevet 24. Januar, 2021 Mand34Horsens skrev, for 8 timer siden: Kan ikke se hende jeg mødte men har mødt en russisk og en thai der (Rainbow), så tilhøre vist ikke en bestemt gruppe piger. Muligvis hende her er på den adresse nu https://annoncelight.dk/showad/309344 Hvis det er tæt på McDonald’s og modsatte side langemarksvej af Bøghvangsgade er der der. Ja Rainbow er der i hvertfald ikke....Hun er i Odense. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1477 Skrevet 24. Januar, 2021 62peter skrev, den 21.1.2021 at 09:26: https://annoncelight.dk/showad/311153 Spild af penge, holder til tæt på den gamle Falck station. Ret sikker på det ikke hende på foto, eller også er det 20 kg og 15 år siden Fed anmeldelse! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand34Horsens 207 Skrevet 25. Januar, 2021 (edited) Big3lover skrev, for 12 timer siden: Ja Rainbow er der i hvertfald ikke....Hun er i Odense. Fed anmeldelse! Hvem har inviteret dig ind i vores samtale, er sikker på at ham jeg skrev til forstår simple sætninger skrevet i datid, og så er der vel ingen grund til at jeg skal forklare dem til nogen der ikke kan og ikke magter at spørger ordentligt eller enddog selv regne svaret ud. Men skidt. Rainbow var der kort før hun så tog til Odense. Har du flere spørgsmål? Redigeret 25. Januar, 2021 af Mand34Horsens 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand34Horsens 207 Skrevet 25. Januar, 2021 (edited) . Redigeret 25. Januar, 2021 af Mand34Horsens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1477 Skrevet 26. Januar, 2021 Mand34Horsens skrev, for 20 timer siden: Hvem har inviteret dig ind i vores samtale, er sikker på at ham jeg skrev til forstår simple sætninger skrevet i datid, og så er der vel ingen grund til at jeg skal forklare dem til nogen der ikke kan og ikke magter at spørger ordentligt eller enddog selv regne svaret ud. Men skidt. Rainbow var der kort før hun så tog til Odense. Har du flere spørgsmål? Ja!....Hvor gammel er det lige du er?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KristianB1 46 Skrevet 10. Februar, 2021 Mand34Horsens skrev, den 21.1.2021 at 19:18: Takker en jeg sikkert ville have spildt penge ved, der er åbnet ny privat lejlighed tæt på McD ved station, lidt modne men lækre nok piger, du burde kunne finde dem på annoncelight, der havde jeg ret god succes, klart det bedste i Horsens lige nu, faktisk i meget langt tid. Ikke huset med Sydamerikansk piger som er noget lort Tæt på Mcd ved station? Øh? I Horsens er station ikke tæt på nogle McD? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrboobsnow 152 Skrevet 10. Februar, 2021 Station = stadion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg