Hop til indhold
Vnx

Jysk 43 årig pige, “Wetblow” - Vestjylland

Recommended Posts

Hej brødre,

Nogen der kender denne jyske 43-årige pige under navnet “Wetblow”?

https://annoncelight.dk/showad/311208

Har skrevet hende en mail, men får en mail retur om at mailadressen ikke findes. 
Kan heller ikke finde noget om hende herpå. 

Mon der er nogen, som kan bidrage med brugbar info? 

- Vnx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vnx skrev, for 18 minutter siden:

Hej brødre,

Nogen der kender denne jyske 43-årige pige under navnet “Wetblow”?

https://annoncelight.dk/showad/311208

Har skrevet hende en mail, men får en mail retur om at mailadressen ikke findes. 
Kan heller ikke finde noget om hende herpå. 

Mon der er nogen, som kan bidrage med brugbar info? 

- Vnx

Der er også et mobil nr har du prøvet det ??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun optræder under flere forskellige domæner f.eks. Lige nu på AL med domænenavnet FRÆKBLOW. Hun kører rundt med hendes mand og gir blowjobs i det sydvestjyske etc. Varde og Esbjerg. Jeg tror ikke du skal forvente at hun er til andet end et blowjob selv om hun skriver det i annoncen. Man må vist nok røre ved hendes bryster under seancen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, den 20.1.2021 at 20:40:

Hun optræder under flere forskellige domæner f.eks. Lige nu på AL med domænenavnet FRÆKBLOW. Hun kører rundt med hendes mand og gir blowjobs i det sydvestjyske etc. Varde og Esbjerg. Jeg tror ikke du skal forvente at hun er til andet end et blowjob selv om hun skriver det i annoncen. Man må vist nok røre ved hendes bryster under seancen. 

Jo hun er til mere end bare blowjob, og jeg synes faktisk hun ser meget bedre ud i virkeligheden end hendes billeder. Jeg har fået en god sutter af hende på en rasteplads ved Varde, og inden vi begyndte spurgte hun ind til om det kun var blowjob jeg ville have, eller det var mere. Det havde jo noget at gøre med prisen ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...