Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej

Hermed min første anmeldelse. Har læst med et stykke tid, men nu er det min tur til at bidrage!

Det var en mørk og stormfuld aften... Sne væltede ned, og det var faktisk bare kooooldt!

Undervejs på en bytur fik jeg pludselig et flashback til CE's hjemmeside, og blev nødt til at følge op på de billeder, som jeg havde på nethinden. En taxa blev booket til turen, og jeg forsøgte at overbevise chaufføren om, at jeg ikke vidste, hvad der var i den høje ende af nordre fasanvej, selv om han spurgte , om det var oppe ved pigerne

Udvalget på CE var Dina eller Monica, og jeg valgte at se begge an, selvom jeg havde en favorit. Jeg kunne huske at have læst, at Dina leverede GFE, så det var min favorit på forhånd. Mødes med de 2 bekræftede dette, så jeg valgte 45 mins. blid hygge med Dina. Erfaringerne med at have læst med på dette og andre fora fik mig til at spørge specifikt til GFE og ikke mindst gensidigt fransk, hvilket blev bekræftet af hende.

Pengene blev derfor afleveret, og hun konstaterede i overensstemmelse med fakta, at jeg da vist havde været i byen.

Om det var det, der satte en lille begrænsning fra hende side, skal jeg lade være usagt, men faktum var, at på trods af hendes bekræftelse af, at hun var til gensidigt fransk, så gjorde hun alt for at undgå, at min dertil indrettede tunge kom i nærheden af hende. Der var en hånd imellem, så man kun lige kunne røre med tungespidsen, hvilket var et turn-off i stor stil, når man var lovet GFE. Resten af oplevelsen var OK, og hun var åben for diverse stillinger, men fornemmede hele vejen igennem in hvis distance fra hendes side, så oplevelsen var aldrig helt oppe a0t ringe, men var trods alt ikke ringe.

En tur bagfra gav det ønskede resultat, som vel trods alt, var det jeg kom for.

Mission accomplished, og mig ud af døren igen. Den bestilte tid passede, men kunne alligevel ikke helt komme op at ringe... Om det var mig, der var lidt for promilleramt, eller om det var hende skal jeg ikke kunne sige, men faktum er i hvert fald, at det ikke var en superoplevelse, men heller ikke super ringe. Min pointe er derfor, at hvis hun havde et problem med min lille promille, ville jeg hellere have haft en afvisning end en halvsløj indsats, hvor der blev lovet mere, end der blev leveret.

Skal jeg give en samlet karakter for indsatsen, bliver det derfor et 8 tal efter den gamle skala. Sikkert bestået, men ikke prangende. Kommer jeg igen? Tror det ikke. Har en barnetro på, at der findes bedre oplevelser derude.

Dino

Skrevet

Det gør der måske nok.

Men mon ikke din bytur havde sat spor der gjorde at hun ikke havde helt lyst til st rulle med dig i kanen?

Skrevet
  • Author

Helt sikkert, men jeg ville bare have haft større respekt, hvis hun havde sagt: "Ud af vagten kammerat, kom tilbage, når promillen er under 0,5" :-)

• 8 months later...
Skrevet

Et indspark:

Havde lidt samme oplevelse med Dina, da jeg var forbi første gang (efter en julefrokost).

Men hendes sovekammerøjne gjorde at jeg vendte tilbage - og jeg skal love for, at der skete noget andet og mere.

Hun var sød, snakkesalig - og væsentlig mere intens i sengen!

Efter indledende øvelser endte jeg i en missionær og her lå jeg altså og kneppede hende i cirka ti minutter, hvor hun holdt øjenkontakt med mig stort set hele tiden!

Det var fanme frækt og derfor var det lidt ærgerligt, at hun blev praktisk blot tre sekunder efter at jeg var kommet udover hendes dejlige bryster.....

Men jeg synes helt klart hun er et besøg værd - men vær ædru!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.