Hop til indhold

Gratis-annoncer på Annoncelight

Featured Replies

Skrevet

Er der andre end mig , der oplever at gratis-annoncerne ofte først kan ses et stykke op ad dagen ? 

Sådan er det blevet efter seneste opdatering og det er jo lidt nederen for de , som indrykker annoncerne tidligt på dagen ...

Skrevet

Sådanne annoncer skal genaktiveres dagligt af annoncøren, måske genaktiverer de bare først i dagens løb? 

Skrevet
Vendelboen skrev, for 30 minutter siden:

Er der andre end mig , der oplever at gratis-annoncerne ofte først kan ses et stykke op ad dagen ? 

Sådan er det blevet efter seneste opdatering og det er jo lidt nederen for de , som indrykker annoncerne tidligt på dagen ...

Gratisannoncerne kan først fornyes for et døgn ad gangen fra midnat og det er sikkert ikke alle, der gider sidde klar ved knappen kl. 24 eller stå tidligt op. Det ville nok være mere hensigtsmæssigt om annoncerne kunne fornys for 24 timer fra kl. 12 istedetfor - eller man bare altid kunne forny dem for 24 timer ad gangen - ihvertfald trælst at man ikke kan se folks annoncer før op ad dagen!

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
  • Author
Jernsvinet skrev, for 34 minutter siden:

Gratisannoncerne kan først fornyes for et døgn ad gangen fra midnat og det er sikkert ikke alle, der gider sidde klar ved knappen kl. 24 eller stå tidligt op. Det ville nok være mere hensigtsmæssigt om annoncerne kunne fornys for 24 timer fra kl. 12 istedetfor - eller man bare altid kunne forny dem for 24 timer ad gangen - ihvertfald trælst at man ikke kan se folks annoncer før op ad dagen!

Men der er jo netop flere af dem , som er fornyet kort efter midnat , og jeg kan ofte først se dem sidst på formiddagen ?? 

Skrevet

Ja, det er sg* for ærgeligt at der ikke er samme service på gratis annoncer som på de betalte! Faktisk så kunne jeg godt tænke mig de opretter en annonce kategori hvor de betaler MIG for at få lave en annonce?!? Så må de godt vente med at opdatere den til 5 min i midnat og kun være online i 5min...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.