Mr1time 1803 Skrevet 20. Januar, 2021 (edited) Har tidligere besøgt Rainbow med stor succes. Smilende pjattet petit pige, som gav en rigtig dejlig behandling. Store silikone patter, men bløde og dejlige at røre ved. Kunne sagtens besøge hende igen. Nu skulle være i Odense lige nu, men om hun tager imod eller holder lukket ved jeg ikke. Men ellers er det en sidegade til Nyborgvej. her en tidligere anmeldelse af hende fra Fredericia med hendes link. Billeder kunne sagtens være at hende, måske et par år gamle. Redigeret 20. Januar, 2021 af Mr1time 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1477 Skrevet 21. Januar, 2021 Billeder er 100% af hende. Man kan jo forsøge sig på telefonen, så får man sikkert svar ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1477 Skrevet 3. Marts, 2021 Nogen der har haft kontakt med Rainbow inden for de sidste par uger. Hun tager ikke telefonen og svarer ikke sms. Er som sunket i jorden. Annoncen ser ud som den har gjort i meget lang tid - og mens jeg besøgte hende. Har som sagt besøgt hende nogle gange med succes så tænker da ikke hun har blokket mig. Nogen der ved noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1803 Skrevet 3. Marts, 2021 Mon ikke hun holder ferie, siden annonce ikke er opdateret siden 16-01 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1477 Skrevet 3. Marts, 2021 Mr1time skrev, for 1 time siden: Mon ikke hun holder ferie, siden annonce ikke er opdateret siden 16-01 Jo det er selvfølgelig en mulighed. Men jeg besøgte hende sidst engang først i februar....altså noget efter 16/1. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kam 46 Skrevet 3. Marts, 2021 Når man ringer får man “det ønskede nummer er ikke i brug” så måske hun har fået nyt nr?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1477 Skrevet 3. Marts, 2021 kam skrev, for 2 timer siden: Når man ringer får man “det ønskede nummer er ikke i brug” så måske hun har fået nyt nr?? Nej det har jeg oplevet ved andre GP'er også. Og så lige pludselig var det i brug igen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1477 Skrevet 26. April, 2021 Nogen der ved hvad der er blevet af hende? Pludselig var hun væk og ikke set siden. Annonce ej heller opdateret. Tænker at hun måske er taget hjem til Thailand pga. corona. Men er der nogen som ved noget konkret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg