Hop til indhold

Recommended Posts

Har tidligere besøgt Rainbow med stor succes. Smilende pjattet petit pige, som gav en rigtig dejlig behandling. Store silikone patter, men bløde og dejlige at røre ved. Kunne sagtens besøge hende igen. Nu skulle være i Odense lige nu, men om hun tager imod eller holder lukket ved jeg ikke. Men ellers er det en sidegade til Nyborgvej.

her en tidligere anmeldelse af hende fra Fredericia med hendes link. Billeder kunne sagtens være at hende, måske et par år gamle.

 

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der har haft kontakt med Rainbow inden for de sidste par uger. Hun tager ikke telefonen og svarer ikke sms. Er som sunket i jorden. Annoncen ser ud som den har gjort i meget lang tid - og mens jeg besøgte hende.

Har som sagt besøgt hende nogle gange med succes så tænker da ikke hun har blokket mig.

Nogen der ved noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 1 time siden:

Mon ikke hun holder ferie, siden annonce ikke er opdateret siden 16-01

Jo det er selvfølgelig en mulighed. Men jeg besøgte hende sidst engang først i februar....altså noget efter 16/1.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man ringer får man “det ønskede nummer er ikke i brug” så måske hun har fået nyt nr??

Del dette indlæg


Link til indlæg
kam skrev, for 2 timer siden:

Når man ringer får man “det ønskede nummer er ikke i brug” så måske hun har fået nyt nr??

Nej det har jeg oplevet ved andre GP'er også. Og så lige pludselig var det i brug igen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved hvad der er blevet af hende? Pludselig var hun væk og ikke set siden. Annonce ej heller opdateret.

Tænker at hun måske er taget hjem til Thailand pga. corona.

Men er der nogen som ved noget konkret?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...