Hop til indhold

Ung dansk pige 20 år Nørresundby

Featured Replies

Skrevet

Mit bud er at det er en honeytrap der skal lokke mænd ind på en fake datingside. Jeg kan tage fejl, men vær opmærksom. 

Skrevet
Lauersen skrev, for 8 minutter siden:

Mit bud er at det er en honeytrap der skal lokke mænd ind på en fake datingside. Jeg kan tage fejl, men vær opmærksom. 

Jeg tror det faktisk ikke - på et tidspunkt havde de en annonce om GB , jeg skrev til dem og spurgte til pris og der kom svar retur , uden forsøg på noget andet ...

Skrevet

Ser først nu at der kun er en e-mail som kontakt og ingen tlf nummer, det plejer ikke at være et godt tegn... 

Skrevet
  • Author
Trust-me skrev, for 1 minut siden:

Ser først nu at der kun er en e-mail som kontakt og ingen tlf nummer, det plejer ikke at være et godt tegn... 

Der er både mail og et telefon nr :)

Skrevet
Mpx skrev, for 2 timer siden:

Der er både mail og et telefon nr :)

Ups så ikke lige i farten :)

Skrevet

Hun har været på tidligere, hvor jeg har skrevet sammen med hende. Jeg tror altså at hun er god nok. 

Hun er et fast sted en gang i mellem og andre gange mødes hun med kunder i bil til et blowjob eller hvad der nu aftales. 

Har dog kun skrevet med hende og ej talt eller mødt hende. 

Skrevet

Køn pige. Ansigt og krop over middel. Tætpakket kalender. Måske derfor fik jeg “søstjerne tjenesten”. 

En pige man besøge pga udseendet (godt målt på Aalborg standarder) og ikke servicen.

Skrevet

Ved ikke om i andre oplever det samme. Men hun svare ikke på mine henvendelse. 

Skrevet
Gabel skrev, for 2 timer siden:

Ved ikke om i andre oplever det samme. Men hun svare ikke på mine henvendelse. 

Jeg har blot skrevet lidt nysgerrigt med hende på mailen, og hun har valgt at holde en uges pause pga. nogle meget travle dage. Så nok derfor hun ikke svarer dig. 

Skrevet
Lauersen skrev, den 20.1.2021 at 14:05:

Hvordan opdaget I at det er fake?
er det først når man møder op på adressen, eller snydes der på anden måde?

Skrevet
Mr.Mr. skrev, for 8 minutter siden:

Hvordan opdaget I at det er fake?
er det først når man møder op på adressen, eller snydes der på anden måde?

Annoncen minder i sin opbygning påfaldende om andre der har vist sig at være fake. Med disse vil vedkommende i den anden ende skrive tilbage at mail er besværligt, og om man ikke kan skrive sammen inde på en chatside som der bliver sendt et link til. Det vil så vise sig at være en betalingsside hvor det koster et beløb at sende en besked. Det er muligt at det ikke er tilfældet her, men der var bare et par røde flag (lav pris, lav alder).

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.