Hop til indhold
TopDaddy

MISSSEXISYDFRANKRIG, København

Recommended Posts

Har haft kontakt med MISSSEXISYDFRANKRIG 22år blond mega lækker sugarbabe som byder sig til i København:

https://sugardaters.com/da/profile/jBZ7QqJER-

Eller det vil sige hun selvom der på hendes profil står København, så bor hun pt i Sydfrankrig hvor hun ønsker vi sugardaddies (kun i alderen 40år-60år) skal rejse ned. Så tilbyder denne model lækre unge 22årige blondie (stortset gratis) sex, som hun skriver "Suger er ikke drivkraft , det vil du finde ud af hurtigt , men kun et lille krydderi". Man undres jo lidt over hvorfor de franske mænd ikke dur? Jeg havde ellers hørt at de var de bedste elskere i verden, men det er åbenbart de danske mænd som er de bedste ;) Ja det vidste vi gutter her på Eroguide jo egentligt godt, vi har jo massere erfaring fra alle de GP'er vi igennem tidernes løb har gennemknaldet (jeg vil lige tilføje til mit CV her at jeg har stor erfaring med alle huller og både blondiner, brunetter, rødhårede, ja faktisk alle farver hår)!! Men at vi endda er så gode at vi ligefrem skal importeres(!) til den Franske Riviera for at tilfredsstille unge 22årige modeller. den har jeg ikke hørt før :D . Så er det selvfølgelig mega-ærgeligt at den her Pandemi står i vejen for den unge dames hedeste drøm....

Dette er profil nr 2 fra Kbh (ShantelW er den anden) af lækre unge 21-22årige piger, som byder sig til på SD og endda til ganske favorable tilbud, men som i virkeligheden bor eller er et andet sted i Verden, og kva Pandemien, gør det umuligt at fysisk besøge hende. Jeg er i tvivl om det nogle Rumænske gutter som forsøger sig at franarre penge på et tidspunkt, en ung gut der keder sig, eller det er sugardaters.dk som forsøger at "booste" antallet af lækre kvindelige profiler, men at det er en ægte profil tvivler jeg meget på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En ung og lækker babe tilbyder gratis sex til danskere, bare de rejser til den anden ende af Europa.... Jeg forstår slet ikke din skepsis. Hvad er det dog som du syntes er mistænkeligt ved sådan en profil? Jeg troede de alle var helt ægte....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
EsbjergFyren skrev, den 7/5/2021 at 21:42:

En ung og lækker babe tilbyder gratis sex til danskere, bare de rejser til den anden ende af Europa.... Jeg forstår slet ikke din skepsis. Hvad er det dog som du syntes er mistænkeligt ved sådan en profil? Jeg troede de alle var helt ægte....

 

Du har helt ret, nu er det jo et stykke tid siden jeg skrev det, og imellemtiden har jeg faktisk været i sydfrankrig og har besøgt damen - og det skulle jeg ALDRIG have gjort! Sjældent har jeg haft så meget gratis sex, hun ville jo have den i alle huller og hele tiden og over alt. Tag du straks afsted EsbjergFyr, faktisk nu du er der nede, så har jeg også Eifeltårnet til salg hvis det var noget? du skal få det billigt? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TopDaddy skrev, for 1 time siden:

Du har helt ret, nu er det jo et stykke tid siden jeg skrev det, og imellemtiden har jeg faktisk været i sydfrankrig og har besøgt damen - og det skulle jeg ALDRIG have gjort! Sjældent har jeg haft så meget gratis sex, hun ville jo have den i alle huller og hele tiden og over alt. Tag du straks afsted EsbjergFyr, faktisk nu du er der nede, så har jeg også Eifeltårnet til salg hvis det var noget? du skal få det billigt? :) 

Hold kæft det er win-win for mig det her. Sex og skrot metal på samme ferie? Hvor meget skal du have for den og tager du Mobilepay?

Del dette indlæg


Link til indlæg
EsbjergFyren skrev, den 9.5.2021 at 15:03:

Hold kæft det er win-win for mig det her. Sex og skrot metal på samme ferie? Hvor meget skal du have for den og tager du Mobilepay?

Selvfølgelig tager jeg mobilepay, og faktisk tak fordi du spurgte, for ser du jeg er tit blevet snydt når jeg sælger Eifeltårnet. Køberne møder bare ikke op så derfor så har jeg brug for du forudbetaler et lille beløb bare sådan en 10.000 Euro så jeg ved du er seriøs :) Og altså billederne er 100% ægte.
 
eiffel-tower-night.jpg

Redigeret af TopDaddy

Del dette indlæg


Link til indlæg
TopDaddy skrev, for 9 timer siden:

Selvfølgelig tager jeg mobilepay, og faktisk tak fordi du spurgte, for ser du jeg er tit blevet snydt når jeg sælger Eifeltårnet. Køberne møder bare ikke op så derfor så har jeg brug for du forudbetaler et lille beløb bare sådan en 10.000 Euro så jeg ved du er seriøs :) Og altså billederne er 100% ægte.
 
eiffel-tower-night.jpg

Jamen et lille depositum er da slet ikke noget problem. 

Min advokat siger dog jeg skal stille dig nogle spørgsmål først, så jeg ved tårnet er i god stand:

1) Findes der en tilstandsrapport? 

2) Ved du hvilken energiklasse den er i?

Det er jo en ældre bygning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Perfekt!

Og advokat og advokat... hvorfor nu bringe den slags slyngler ind i bllledet.. du kan stole 100% på mig!  men fair nok, jeg vil forsøge at besvare din blodsugers spørgsmål efter bedste evne:

1. Tilstandsrapport? Det bruger man slet ikke i Frankrig, gratis sex og rødvin derimod hos MissSexiSydFrankrig, ja tak.å

2. Energiklasse? Hmm, nu er vi jo i et varmt område, så tror mere du mener om der er aircondition ikke? Og altså med den gitter konstruktion, tror jeg bare jeg vil sige at den er godt ventileret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...