Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

ayaja wellness i Albertslund lukkede for nogle måneder siden (har også ligget i både Rødovre og Greve). Nogen der ved om indehaveren stadig praktiserer nogen steder?

• 4 months later...
Skrevet

ayaja wellness i Albertslund lukkede for nogle måneder siden (har også ligget i både Rødovre og Greve). Nogen der ved om indehaveren stadig praktiserer nogen steder?

Hun er startet op igen i Brøndby, denne gang under navnet Yajai, se Thailisten øst.

eller her:

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=18596

-OD

Skrevet

OD

Du ved sku da alt :lol:

Tror efterhånden ikke du laver andet end og besøge thaisteder (bare det var mig )

Ha en god dag

The rider

Skrevet

Må vi høre lidt om hende ? ;) Billederne viser da en sød og smilende kvinde ;)

Hvis du spøger mig kan jeg ikke fortælle noget, da jeg aldrig har været i behandling hos hende,

kun med et par af hendes medsøstre.

-OD

• 3 months later...
Skrevet

Hvis du spøger mig kan jeg ikke fortælle noget, da jeg aldrig har været i behandling hos hende,

kun med et par af hendes medsøstre.

-OD

hehe...hvem af dem???? Har også set flere af dem.....der har været nogle enkelte gode imellem...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.