Hop til indhold

Recommended Posts

Har afsøgt nye græsgange og faldt over en fristende profil med 2 piger der virkede yderst tillokkende https://www.voksenbasen.dk/annonce/veronica-og-electra/. Var egentligt i første omgang blevet lokket derind fra superchatten og kendte ikke til siden inden. Pigerne ser jo dejlige ud, menukortet appetitligt og de var nemme at lave en aftale med. Jeg ringede og blev bekræftet i at de begge var der, at Electra var dominerende og Veronica elskede anal. Det kunne jo kun blive godt.

Jeg tog afsted, godt spændt på hvad der ventede mig. Veronica skriver i sin egen annonce (https://www.voksenbasen.dk/annonce/veronica/) at hun er i start 30'erne, det passer sikkert nogenlunde, jeg er ikke god til at vurdere det. Billeder og tekst er i hvert fald rigtige. Men slanke og sexede var de begge og de lignede nogen der var klar til lidt ballade. Og det fik de!

Jeg følte mig i virkelig gode hænder fra jeg kom til jeg gik. Jeg havde bedt Electra om at være dominerende og hun satte sig straks på mit ansigt, mens Veronica suttede mig stiv. Der blev byttet plads og kunne konstatere at de begge kunne udfylde begge placeringer til min store tilfredshed. Veronica kom nu op og ride mig, mens Electra fandt noget legetøj frem og tilfredsstillede sig selv ved hjælp af det og min tunge. Indimellem spyttede hun mig munden og gav mig et par lussinger, ganske efter aftalen - så frækt!

Kom op i en doggie hvor jeg sprang på Veronica, mens Electra sad i sofaen og legede med sig selv. Kun smage, se og høre at hun også var klar til at få pik, så det skulle hun da ha'! Træk mig ud af Veronica og gik direkte om bord i Electra, også en dejlig pige! Skiftede lidt i mellem dem, indtil at vi alle tre var enige om at det var tid til at bruge Veronicas røv og jeg skal love for at hun kunne tage imod. Da hun først lige havde vænnet sig til størrelsen var der ingen begrænsning har aldrig oplevet en så stor anal-champ som hende, det var intet mindre end imponerende! Mens jeg knaldede hende, blev jeg opmuntret af Electra til at gøre det hårde og hårde, og fik lidt pisk og andet godt imens. Ingen tvivl om at de begge nød det - og det gjorde jeg selvsagt også, selvom det virkelig satte min kondition på prøve!

Sluttede af med at tage Electra igen og for så til sidst at skyde ladningen på Veronica.

Det er helt klart en af mine vildeste oplevelser og jeg skal selvfølgelig tilbage igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skylder måske lige at sige, at hele seancen foregik på gulvet og i sofaen, der var så vidt jeg kunne se ikke en seng i rummet. Derudover var der lidt flytterod. Men hvad fanden... Jeg følte i hvert fald at jeg fik alt hvad jeg kom efter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey

 

Har selv besøgt Veronica et par gange... men skal da helt sikkert prøve dem begge :-)

og ja hvis man kan leve med at det foregår på madras og sofaen i stuen, så er det i min optik en fed oplevelse og prisen er yderst rimelig (helt klart i den billige ende)

Veronica's fisse har begge gange været velsmagende.... og ja hun er dejlig at kneppe i alle 3 huller.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexlover4you skrev, for 16 timer siden:

Hey

 

Har selv besøgt Veronica et par gange... men skal da helt sikkert prøve dem begge :-)

og ja hvis man kan leve med at det foregår på madras og sofaen i stuen, så er det i min optik en fed oplevelse og prisen er yderst rimelig (helt klart i den billige ende)

Veronica's fisse har begge gange været velsmagende.... og ja hun er dejlig at kneppe i alle 3 huller.

 

 

 

 

Hvordan kan prisen være så fair?
Samme setup på en klinik ville koste det dobbelte. MIndst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pervy skrev, for 7 timer siden:

Hvordan kan prisen være så fair?
Samme setup på en klinik ville koste det dobbelte. MIndst.

kan ikek fortælle hvorfor prisen er så fair (billig) - men kunne jo være at Veronica (og Electra) ret faktisk er vilde med sex og at det foregår på "amatør" basis "privat" - ja rigtigt at på Klinik ville det koste meget mere, men jeg synes så også personligt at klinikker generelt er for dyre... En ting er sikkert jeg skal besøge dem begge og Veronica mange gange i fremtiden :-)

Eneste der "mangler" var at de kyssede så havde de rene 10 taller i mine øjne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wranglerman skrev, 1 time siden:

jeg ved ikke....syntes ikke 2000 kr for 30 min er billigt....måske bare mig? Det lyder som noget man let kan finde på sugardaters

En duo, der i inkluderer lesbisk og anal? Og prisen for 60 min er måske også relevant for mange?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været det for et stykke tid siden. Meget blandet oplevelse. Når man træder ind i lejligheden, lugter der dårligt af røg. Der trænger gevaldigt til at blive luftet ud. Og der er generelt rodet. Pigen er ikke eksklusiv på nogen måde. Jeg skulle ligge tøjet midt på gulvet og så ellers sidde i sofaen hvor der blev  trukket et tæppe på. Selvom jeg ikke var stiv fik jeg hætte på. Og så suttede hun løs. Jeg var ikke så frisk på at slikke hende, selvom hun faktisk har en virkelig smuk fisse. Da jeg var stor nok, var vi rundt i forskellig stillinger. Og da jeg sagde at jeg ville kneppe hende analt, tog hun mig som en champ. Først i rolige bevægelser og da hun sagde så knep mig dog. Fik hun mig for for fuld skrue, i røven. 

Alt ialt en blandet fornøjelse. Mit tøj stank af røg. Ok at få hende testet af. Men jeg kommer ikke igen. 

Redigeret af Analelsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Veronica og Electra skrev, den 2.3.2021 at 16:55:

2500kr for 2 danske piger men ja svært at gøre alle glade selvom det er hvad vi håber

I gjorde mig glad! Jeg skal i hvert fald forbi og have en tur i Veronicas villige røv igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som lige noget for mig! 


2500,- vis de er 100% på og gør det godt så er det en god pris syntes jeg.

Håber i er smukke og sexse elske smukke kvinde :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Analelsker skrev, den 10.2.2021 at 14:14:

Jeg har været det for et stykke tid siden. Meget blandet oplevelse. Når man træder ind i lejligheden, lugter der dårligt af røg. Der trænger gevaldigt til at blive luftet ud. Og der er generelt rodet. Pigen er ikke eksklusiv på nogen måde. Jeg skulle ligge tøjet midt på gulvet og så ellers sidde i sofaen hvor der blev  trukket et tæppe på. Selvom jeg ikke var stiv fik jeg hætte på. Og så suttede hun løs. Jeg var ikke så frisk på at slikke hende, selvom hun faktisk har en virkelig smuk fisse. Da jeg var stor nok, var vi rundt i forskellig stillinger. Og da jeg sagde at jeg ville kneppe hende analt, tog hun mig som en champ. Først i rolige bevægelser og da hun sagde så knep mig dog. Fik hun mig for for fuld skrue, i røven. 

Alt ialt en blandet fornøjelse. Mit tøj stank af røg. Ok at få hende testet af. Men jeg kommer ikke igen. 

Jeg er næsten helt enig med Analelsker. Jeg var der for et par uger siden og prøvede dem begge sammen. Og det er altså en meget speciel oplevelse.

Lokalet er fyldt med flytterod, der lugter af røg, og så er der ret mørkt og indelukket.

Pigerne er bestemt ikke eksklusive eller sexede på nogen måde - overhovedet.

Den er især galt med Veronica, som ligner noget, man helt sikkert ikke har lyst til hverken at slikke, kysse eller lade sig slikke af uden kondom. Det er 100 pct. ikke hendes mund, man ser på profilen. Hun har i virkeligheden knopper på munden og lugter af sved under armene.

Eneste lyspunkt er, at hun tager den analt som en champ. Men det er desværre med masser af attitude og beklagelser, og hun skynder hele tiden på en. Hun virker på en eller anden måde lidt psykisk ustabil.

Og så kan man af en eller anden grund ikke kneppe andre steder end opad en gammel slidt lædersofa, som mangler en masse hynder.

Det er langt fra pengene værd. Bliv væk. Det er simpelthen så uhygiejnisk og ringe. I kan stole på mine anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soppe skrev, for 2 timer siden:

Jeg er næsten helt enig med Analelsker. Jeg var der for et par uger siden og prøvede dem begge sammen. Og det er altså en meget speciel oplevelse.

Lokalet er fyldt med flytterod, der lugter af røg, og så er der ret mørkt og indelukket.

Pigerne er bestemt ikke eksklusive eller sexede på nogen måde - overhovedet.

Den er især galt med Veronica, som ligner noget, man helt sikkert ikke har lyst til hverken at slikke, kysse eller lade sig slikke af uden kondom. Det er 100 pct. ikke hendes mund, man ser på profilen. Hun har i virkeligheden knopper på munden og lugter af sved under armene.

Eneste lyspunkt er, at hun tager den analt som en champ. Men det er desværre med masser af attitude og beklagelser, og hun skynder hele tiden på en. Hun virker på en eller anden måde lidt psykisk ustabil.

Og så kan man af en eller anden grund ikke kneppe andre steder end opad en gammel slidt lædersofa, som mangler en masse hynder.

Det er langt fra pengene værd. Bliv væk. Det er simpelthen så uhygiejnisk og ringe. I kan stole på mine anmeldelser.

Har haft præcis samme oplevelse. 
 

yes veronika kan i den grad tage noget pik i røven, men hendes vestegns attitude og tattos og dårlige hygiejne hænger ikke sammen for mig. 
 

det virker som noget der bare skal overstås for hende i kombination med en eller flere diagnoser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan se at prisen også er steget siden min anmeldelse og det er endda kun for een af pigerne. Og så er prisen helt skæv.

Jeg oplevede ikke at det bare skulle overstås, tværtimod blev jeg opfordret til at kneppe hende endnu vildere af Electra, men det kan sagtens være gået ned af bakke siden

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er fuldstændig enig med analysen omkring socialt segment, oprindelseslokation og diagnose.

Her dykker man virkelig ind i et tilfælde af armod, der nok skyldes misrykt, misbrug eller hvad ved jeg.

Det korte af det lange er, at man højst sandsynligt får en ringe oplevelse, fordi Victoria ikke kan tilsidesætte sien indre demoner i bar de 15 - 30 min en session kan tage, men lader sit temperament løbe af med irettesættelser, skynden på og andre små ubehageligheder. Hun er virkelig en hård nyser.

Bortset fra, at jeg to gange har haft mit ret velvoksne lem HELT oppe i røven på hende, så dybt som nogensinde, og skudt den af deroppe (i kondom), ja, det var godt nok,  anbefales hun ikke. Stilen i tiden før og efter agten (og bemærkningerne under akten) var bare så ufede.

RS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med analelsker et al. Jeg besøgte veronica lokket af en god analoplevelse, og det leverer hun - der er få piger i branchen der kan tage den analt som hende. Hun virker til gengæld “helt ved siden af” i sin væremåde og opførsel -  det mindede mest af alt om de danske gadepiger der frekventerede Skelbækgade da jeg boede i området for mange år siden. Jeg vil ikke spekulere i om det skyldes misbrug eller social baggrund, men det blev første og sidste besøg fra min side.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Right-Size skrev, den 20.5.2021 at 10:16:

Jeg er fuldstændig enig med analysen omkring socialt segment, oprindelseslokation og diagnose.

Her dykker man virkelig ind i et tilfælde af armod, der nok skyldes misrykt, misbrug eller hvad ved jeg.

Det korte af det lange er, at man højst sandsynligt får en ringe oplevelse, fordi Victoria ikke kan tilsidesætte sien indre demoner i bar de 15 - 30 min en session kan tage, men lader sit temperament løbe af med irettesættelser, skynden på og andre små ubehageligheder. Hun er virkelig en hård nyser.

Bortset fra, at jeg to gange har haft mit ret velvoksne lem HELT oppe i røven på hende, så dybt som nogensinde, og skudt den af deroppe (i kondom), ja, det var godt nok,  anbefales hun ikke. Stilen i tiden før og efter agten (og bemærkningerne under akten) var bare så ufede.

RS

Der er flere der nævner hendes kommentarer under akten. Hvad er det præcis hun siger som er så galt? Jeg er meget nysgerrig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...