Hop til indhold
gog

Hvor mange bruger syntes om, Godt om knappen

Recommended Posts

Kunne man ikke under antal af indlæg, lave en "syntes godt om" ? ;);)

Bare for modstandernes skyld ;) , da de jo ikke bruger den så meget :o:o:o

Så kan de jo på et tidspunkt bruge det som et argument, for at få den væk :o:o

Tror at vi er mange der er glade for "knappen" ;) , (ja også "godt om knappen").

Og ikke bare bruger den som en, se mig, hør mig. Sjov udvikling den har fået :lol::lol:

Ja bare en af mine mærkelige tanker jeg engang imellem får ;);) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har brugt den nogle gange og har indtrykket af, at den bruges ofte og efter hensigten. Der er dog enkelte, der stadig synes at vi alle skal læse at vedkommende er enig, f.eks. i denne tråd: viewtopic.php?f=16&t=6376&p=36431#p36431

Men det kan måske skyldes at vedkommende har samme problem som Jernsvinet.

Jeg har i øvrigt heller ikke indtrykket af, at der er ret mange der 'misbruger' eller 'har misbrugt' den pga af deres egen modvilje mod indførslen af knappen, måske lige bortset fra en enkelt eller to; ingen nævnt ingen glemt. :o

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men det kan måske skyldes at vedkommende har samme problem som Jernsvinet.

Mvh smo

Jeg har nu fundet en løsning - idet jeg godt kan bruge knappen, når jeg logger på via min smartphone eller min bærbare - tror derfor problemet skyldes noget opsætning på min stationære :evil:

Men jeg tror nu nok at det ville blive brugt mere, hvis der også var en "ikke synes om knap" eller måske bare en knap med en glad og en med en sur smiley, fremfor tekst :D - og så kunne der ved siden af stå X antal.

På f.eks EB bruger de et tåbeligt +/- system, således at man kun kan se hvormange flere der for det ene eller det andet - fremfor antallet af gæster, som har gidet aktivere en af knapperne og lade læserne selv regne den ud, men det er måske heller ikke deres stærke side :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Jeg gør ikke rigtig så meget brug af den, hverken her eller på Facebook, men, jo flere ting jo bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det meningen at når jeg har skrevet et indlæg, at jeg ikke selv kan se om nogen "synes godt om" det jeg har skrevet ?

ja den kommer først frem når der er en der har trygget på knappen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja den kommer først frem når der er en der har trygget på knappen :D

Javel...

Jeg har ikke lagt mærke til det, da jeg ikke bruger funktionen.

Men jeg opdagede det tilfældigt den anden dag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor er der kun en "Synes godt om" knap?

Hvorfor er der ikke en "Synes IKKE godt om" knap? der er jo nogen gange man også havde brug for sådan en ;):lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor er der kun en "Synes godt om" knap?

Hvorfor er der ikke en "Synes IKKE godt om" knap? der er jo nogen gange man også havde brug for sådan en ;):lol: :lol: :lol:

 

Synes ikke det er en god ide med en "synes ikke godt om knap", hvad skulle hensigten med den være?

 

Vi bør holde en god tone og positiv ånd herinde, og ikke tilskynde at rakke ned på mindre gode indlæg.

Se bare nationen på eb, hvilke skidt debatsted det har udviklet sig til.

 

Spørgsmål: Hvorfor er det offentligt hvilke indlæg man har synes godt om?, jeg mener det skal være skjult for andre brugere. Det ville også gøre at flere brugte den...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gætter på at det er offentligt fordi at man så slipper for indlæg i en tråd, hvor der står "jeg er enig" og ikke andet. Men det er kun et gæt :-)

 

 

Synes ikke det er en god ide med en "synes ikke godt om knap", hvad skulle hensigten med den være?

 

Vi bør holde en god tone og positiv ånd herinde, og ikke tilskynde at rakke ned på mindre gode indlæg.

Se bare nationen på eb, hvilke skidt debatsted det har udviklet sig til.

 

Spørgsmål: Hvorfor er det offentligt hvilke indlæg man har synes godt om?, jeg mener det skal være skjult for andre brugere. Det ville også gøre at flere brugte den...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gætter på at det er offentligt fordi at man så slipper for indlæg i en tråd, hvor der står "jeg er enig" og ikke andet. Men det er kun et gæt :smile:

Jeg synes det er udmærket, man kan se hvem man ellers er enig med i et eller andet spørgsmål, eller hvem der synes om et af mine indlæg - hvis man ikke vil have det offentliggjort, om man synes om det ene eller det andet, kan man jo bare lade være med at bruge knappen.

Jeg er dog bare lidt træt af så hurtigt man får brugt sin dagsration, hvis man f.eks ikke har været på et par dage og skal igennem en del indlæg, når man jo hurtigt loftet :sad:

Del dette indlæg


Link til indlæg

nå, man har ikke úendelig mange pr. dag ?

 

 

Jeg synes det er udmærket, man kan se hvem man ellers er enig med i et eller andet spørgsmål, eller hvem der synes om et af mine indlæg - hvis man ikke vil have det offentliggjort, om man synes om det ene eller det andet, kan man jo bare lade være med at bruge knappen.

Jeg er dog bare lidt træt af så hurtigt man får brugt sin dagsration, hvis man f.eks ikke har været på et par dage og skal igennem en del indlæg, når man jo hurtigt loftet :sad:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er dog bare lidt træt af så hurtigt man får brugt sin dagsration, hvis man f.eks ikke har været på et par dage og skal igennem en del indlæg, når man jo hurtigt loftet :sad:

 

Jeg bruger af og til knappen, men jeg var ikke klar over, at der var en øvre grænse for antal af tryk.

Hvor ligger den?

Jeg har også bemærket, at man ikke kan fortryde et tryk efter ganske kort tid. Det kunne man i den gamle udgave. Denne detalje kunne jo også tjene til at mane til forsigtighed med den knap.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...