nioin 8 Skrevet 19. Januar, 2021 (edited) Skal et smut til jylland og jeg leder efter lidt hygge. Gerne omkring midtjylland og århus området ellers kører gerne efter det hvis det er udenfor området. Kom med jeres anbefalinger Tak på forhånd. Redigeret 19. Januar, 2021 af nioin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2418 Skrevet 19. Januar, 2021 Jeg kan anbefale Restaurant Bones i Aalborg. Den i Vejle er heller ikke værst. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3351 Skrevet 19. Januar, 2021 nioin skrev, for 40 minutter siden: Skal et smut til jylland og jeg leder efter lidt hygge. Hvor det er, betyder ikke noget, kører gerne efter det. Kom med jeres anbefalinger Tak på forhånd. Nu er Jylland 396 km på den ene led og 218 km på den anden led, måske du kunne præsider lidt mere, hvor i Jylland 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1803 Skrevet 19. Januar, 2021 (edited) Pite skrev, for 1 time siden: Nu er Jylland 396 km på den ene led og 218 km på den anden led, måske du kunne præsider lidt mere, hvor i Jylland Nu skriver han jo også Gerne omkring midtjylland og århus området så rolig nu og lad være med at få corona til at gå jer til hovedet, selvom kedsomheden kommer snigende Redigeret 19. Januar, 2021 af Mr1time 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3351 Skrevet 19. Januar, 2021 Mr1time skrev, for 1 time siden: Nu skriver han jo også Gerne omkring midtjylland og århus området så rolig nu og lad være med at få corona til at gå jer til hovedet, selvom kedsomheden kommer snigende Hvis du kigger rigtig efter, vil du se, at han har ændret sin tekst. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg