Hop til indhold
den nysgerrige

Diana finkenstrasse 6

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt Diana på finkenstrasse efter anbefalinger fra liderligfyr :-) og tak for det.

http://www.fair-girls.de/927

Diana er en virkelig sød og smilende pige, vil sige at hun faktisk er pænere end på sine billeder, lækker krop og fantastiske silikone bryster lige efter min smag :-) ikke for pumpet.

Hun er glad ved at kysse på hals og brystvorter og ligge og nusse - lækkert blow og derefter ned og slikke hende, med en fantastisk udsigt til hendes dejlige bryster - videre i missionær skulle ha udsyn til de bryster! Nåede ikke at se hende bruge glidecreme og hun virkede også dejlig våd, det udsyn og syntes hun var ok stram, så holdt det ikke længe ;-)

Ingen pres med at komme ud af døren, lå lige og snakkede 5 min, blev fulgt ud og fik et kram af den stadig nøgne Diana... Det skal gentages.

Hun skulle hjem til Rumænien om et par uger og ville så være tilbage et par uger efter igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været nede over grænsen og handle lidt og måtte derfor ind og besøge dejlige diana igen! Hun deler lejlighed med Angela, flot flot pige, med en super tight krop! Men har tidligere læst en mindre god andmeldse af hende- kunne dig godt finde på at teste hende en dag...

Nå snuppede en halv time til 50 euro med diana, lækker krop, perfekte silikone bryster, sød og meget varm pige - hun virkede dig ikke til at være i det bedste humør i dag - det var dig stadig en dejlig oplevelse :-)

Stående på gulvet, doggy med hendes lækre bryster inden for rækkkevidde, så holdt banditten ikke til mere :-)

Hun kan anbefales!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...