MartinG 0 Skrevet 19. Januar, 2021 Hej Alle, Jeg faldt forleden over dette indlæg [LINK] af "Bellpepper", som anbefaler Helena, der huserede på Romantica i årene 2006 - 2010, og samtidig på Club Erotica & Sex Club i 2007 - 2008. Jeg kan godt selv huske Helena som en rigtig GFE pige, og ville i den forbindelse høre fra Jer jeg har delt hende med!!! Helena var I starten af 20’erne dengang, og var fortryllende smuk! Hun havde mørkt hård, et modelansigt med smukke azurblå øjne man forsvandt ind i når hun suttede en. Hendes krop var veltrænet og superslank, og i mine noter fra dengang står der at hun var 170/53kg. Hendes struttende faste ungpigebryster blev efter et par år lidt større, hvilket kun gjorde hende mere eftertragtet. Og jeg har altid set frem til at hun spredte hendes flotte lange ben for mig, og holde om hendes petit pariserrøv! Helene var altid glatbarberet, hvilket fik hende til at se meget ung ud. Jeg vil meget gerne høre fra jer der kan huske Helene, og håber at I evt. vil dele jeres oplevelser med hende fra dengang? Hvordan var hun med Jer, hvad gjorde I sammen, og hvad talte i om? Det ville være skønt at mindes et naturtalent sammen. PS: Jeg tror nok at Helene skiftede navn det sidste år hun var på Romantica til Helle? Jeg glæder mig meget til at høre fra Jer. På forhånd tak. Mvh, Martin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 19. Januar, 2021 MartinG skrev, 1 time siden: ... hvad talte i om? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 19. Januar, 2021 MartinG skrev, for 4 timer siden: Jeg vil meget gerne høre fra jer der kan huske Helene, og håber at I evt. vil dele jeres oplevelser med hende fra dengang? Hvordan var hun med Jer, hvad gjorde I sammen, og hvad talte i om? Det ville være skønt at mindes et naturtalent sammen. Du kan finde hjælp her. I øvrigt er det ikke en anmeldelse - jeg har bedt om at få indlægget flyttet. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg