Hop til indhold
Guest Oldboy2800

Lulu1005

Recommended Posts

Oldboy2800 skrev, for 55 minutter siden:

Er der noget som kender denne lille sag? Hun byder sig til i København :-)

https://sugardaters.com/da/profile/n9W91E-4R5

Hvor har du det med København fra?

I profilinfo står der Esbjerg, og i "OM MIG" står der "Flytter til Odense en gang til december, så mon ikke hun er i Odense nu? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oldboy2800
Arne Jensen skrev, for 18 minutter siden:

Hvor har du det med København fra?

I profilinfo står der Esbjerg, og i "OM MIG" står der "Flytter til Odense en gang til december, så mon ikke hun er i Odense nu? ;-)

Hvorfor tror du at jeg skriver at hun byder sig til i København? Mon ikke det var fordi hun byder sig til i København - så du behøver slet ikke at skrive hvad hun skriver på sig profil. Så med mindre du kender hende behøver du vist ikke at kommentere. Vel?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldboy2800 skrev, for 21 minutter siden:

Hvorfor tror du at jeg skriver at hun byder sig til i København? Mon ikke det var fordi hun byder sig til i København - så du behøver slet ikke at skrive hvad hun skriver på sig profil. Så med mindre du kender hende behøver du vist ikke at kommentere. Vel?

 

Skru dog lidt ned for charmen oldboy

Del dette indlæg


Link til indlæg
mester4u skrev, 1 time siden:

Skru dog lidt ned for charmen oldboy

Ja og gerne også for antallet af oplæg - Stakkels Sugarbabes - Heksejagten er åbenbart begyndt igen :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...