Hop til indhold

Nogen der har vret ho Camilla Meldgaard

Featured Replies

Skrevet

Hej frænder,

er der en, eller flere, der har været hos Camilla og hvordan var oplevelsen'?

Hun kan kun kontaktes på snapchat cmeldgz.

Skrevet

Kunne man i det mindste tjekke at overskriften er korrekt, inden man skriver?

Skrevet

Der er 6 kvinder i DK med det navn. Vil du påstå en af dem har brugt det navn og/eller den snapkonto i en annonce på annoncelight?

Det kan ikke søges frem og når man googler snapkontoen er denne tråd det eneste hit.

Du er ikke bare ude på at chikanere en eller anden du er sur på?

Skrevet

tvivler jeg på han er, jeg tilføjede den snap for at se hvad der ville ske, ventede på der kom en story, og så kom den, "mød mig for xxx kr i xx tid, halvdelen skal forudbetales, farvel til hende :)

Skrevet
jsfeltwow skrev, for 7 timer siden:

tvivler jeg på han er, jeg tilføjede den snap for at se hvad der ville ske, ventede på der kom en story, og så kom den, "mød mig for xxx kr i xx tid, halvdelen skal forudbetales, farvel til hende :)

Ja, tak for opklaring. Jeg tilføjede også snapkontoen og spurgte. Nu er jeg slettet eller blokeret. Så det er næppe chikane - beklager, men det virker mærkeligt at bruge sit eget navn eller en andens.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.