Hop til indhold

Recommended Posts

Midtby skrev, den 18/1/2021 at 20:06:

Plejer at sende 1 kr... og skriver der er mere hvor det kommer fra, har kostet mig 9 kr men sparet mig for flere tusinde ^_^

Kære Mitby

Hvordan fungere det med og sende 1kr? Jeg kan ikke lige se fidusen, jeg er sommetider sendt lidt penge - måske 100kr for så har jeg ejeren bag mobil nummeret 

knus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 4 timer siden:

Kære Mitby

Hvordan fungere det med og sende 1kr? Jeg kan ikke lige se fidusen, jeg er sommetider sendt lidt penge - måske 100kr for så har jeg ejeren bag mobil nummeret 

knus

Ved ikke om der er noget funktionelt bag, nok bare min måde at fortælle at jeg aldrig kunne drømme om at overføre et større beløb før validiteten er på plads

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, den 19.1.2021 at 14:26:

Det gør hun da - hun har været i gang under samme navn i over to år med samme annonce. Den slags historie er et stort angreb på troværdigheden.

Hvorfor gætter du - det vildleder jo bare andre? Billederne er korrekte - hun er anmeldt flere gange. 

At hun har været igang under samme navn i flere år ændrer jo ikke på at den eneste forretning hun har gan i er at snyde folk, og det vil jeg jo ikke ligefrem kalde en forretning på nogen måde.

Selv om hun er anmeldt flere gange, så beviser det jo absolut intet. Jeg har vel anmeldt de første 100 på annoncelight uden der er sket en hujende fis derinde, på trods af at der endda er vedlagt link til de falske billeder ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...