Hop til indhold
Soapyman

Thaimassage i Norge

Recommended Posts

Skal på businesstur til Norge, og efter en uge i karantæne har jeg nok behov for at møde en sød pige for noget opløsning af kroppen. Findes der en god side hvor de søde Thaipiger annoncerer? Og det må ogsågærne være FP og eller rigtig Nuru

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Tvivler på nogen giver FP i Norge, prostitution er ulovligt i Norge, det er kunden som får bøden, og den kan være op til 50.000 norske kroner.

Et HJ kan de måske overtales til, men tvivler på du fået tøjet af nogen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det ikke behøver at være Thai, så smut en tur forbi Skippergaten... Der er der ofte en del piger der arbejder fra... Ved dog ikke i de her covid-19 tider...

Del dette indlæg


Link til indlæg

I Stavanger og oplandet var der tidligere mange thaimassagebutikker.

Der kunne man altid få en håndtrold, og somme tider en blæser.

Nogle steder kunne man ind imellem få hele pakken, men det var en lidt risikabel affære da mamasan ikke måtte vide noget. Husker en gang jeg gav en pige en baghyler imens hun lå og kiggede ud mellem gardinerne, for at holde øje med om mamasan skulle komme forbi.

Jeg fandt i stedet på at invitere nogle af de søde damer med hjem til hygge i min lejlighed. Det var en rigtig god ordning for alle parter..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...