DonX 162 Skrevet 18. Januar, 2021 Hejsa En god gammel kending, Tanni Dark Rose, annoncerer i disse dage med en ung veninde i aarhusområdet. Er der nogen, som har haft fornøjelsen af en dobbeltaftale? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 18. Januar, 2021 DonX skrev, for 41 minutter siden: Hejsa En god gammel kending, Tanni Dark Rose, annoncerer i disse dage med en ung veninde i aarhusområdet. Er der nogen, som har haft fornøjelsen af en dobbeltaftale? Det ville have været så dejligt, hvis du havde lagt et link. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 162 Skrevet 18. Januar, 2021 Hvis du ikke ved hvem Tanni er, og ikke har nogen erfaringer med hende og den unge veninde, så behøver du ikke kommentere i tråden. Jeg kan ikke få linket til at virke på telefonen, og jeg vurdere ikke, at det et essentielt for min forespørgsel. Tanni er som sagt en gammel kending, men jeg spørger specifikt til erfaringer med hende og hendes nye veninde. Har man ikke noget svar til det - så drop alt det sædvanlige fnidder om formen på mit indlæg. 1 6 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 18. Januar, 2021 DonX skrev, for 1 minut siden: Hvis du ikke ved hvem Tanni er, og ikke har nogen erfaringer med hende og den unge veninde, så behøver du ikke kommentere i tråden. Har man ikke noget svar til det - så drop alt det sædvanlige fnidder om formen på mit indlæg. Kunne jo være, at et link ville have givet lyst til at besøge Tanni eller hendes veninde Trods din arrige og negative indstilling må du have en god dag 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 162 Skrevet 18. Januar, 2021 Jeg er ikke arrig. Jeg gider bare ikke den sædvanlige afsporing. Dejlig dag til dig, mester. 1 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 18. Januar, 2021 DonX skrev, for 1 minut siden: Jeg er ikke arrig. Jeg gider bare ikke den sædvanlige afsporing. Dejlig dag til dig, mester. Et link er ikke en afsporing, men en naturlig del af en efterlysning. 13 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fætteren 297 Skrevet 18. Januar, 2021 https://annoncelight.dk/showad/281872 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1353 Skrevet 18. Januar, 2021 Fætteren skrev, for 1 time siden: https://annoncelight.dk/showad/281872 Nå hende Tanni, den gode gamle kending, nej hende har jeg aldrig hørt om ... 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1368 Skrevet 18. Januar, 2021 Fætteren skrev, for 2 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/281872 Føler mig voldsomt afsporet... SORRY, men kunne altså ikke lade være. :-))) Det må være corona-isolationen der gør det.... 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 983 Skrevet 18. Januar, 2021 Fætteren skrev, for 3 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/281872 Jeg blev helt afsporet af dit link ... men, det lader til at veninden er “ny i job”, så er der ikke mange som har haft fornøjelsen af de to endnu. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 162 Skrevet 18. Januar, 2021 Som sædvanlig ingen, som rent faktisk gider besvare en efterlysning. Det her forum handler efterhånden kun om at brokke sig og hakke på hinanden. Ærgeligt, her var rigtig hyggeligt en gang. Men det er ved at være længe siden. 1 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 18. Januar, 2021 DonX skrev, for 50 minutter siden: Som sædvanlig ingen, som rent faktisk gider besvare en efterlysning. Det her forum handler efterhånden kun om at brokke sig og hakke på hinanden. Ærgeligt, her var rigtig hyggeligt en gang. Men det er ved at være længe siden. Det kan du takke dig selv for. Du lagde fra starten en vred, negativ og selvretfærdig linje i dine kommentarer, til en meget høflig henvendelse fra en person, som skal til Aarhus i morgen, og derfor var interesseret i, hvem Tanni og hendes veninde var. Sure mennesker er der ingen, som gider hjælpe, og derfor er der også kommet en del spydige kommentarer fra flere andre brugere. Så du har behov for lidt selvransagelse. 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand34Horsens 207 Skrevet 18. Januar, 2021 (edited) Tammi er god nok, jeg har besøgt hende til blowjob 2 gange. Hun har aldrig skuffet mig, så ligemeget hvad får du næsten helt sikkert en god oplevelse fordi det kan Tammi klare alene. Dog synes jeg 18 år er lige ung nok til det her. Redigeret 18. Januar, 2021 af Mand34Horsens 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 19. Januar, 2021 DonX skrev, for 16 timer siden: Hvis du ikke ved hvem Tanni er, og ikke har nogen erfaringer med hende og den unge veninde, så behøver du ikke kommentere i tråden. Jeg kan ikke få linket til at virke på telefonen, og jeg vurdere ikke, at det et essentielt for min forespørgsel. Tanni er som sagt en gammel kending, men jeg spørger specifikt til erfaringer med hende og hendes nye veninde. Har man ikke noget svar til det - så drop alt det sædvanlige fnidder om formen på mit indlæg. WOW..der er nok en der er i godt humør i dag. Hvem pokker har da lyst til at give dem til en der svarer tilbage på den måde mon ???? Vildt nok du kan blive sådan på så kort tid herinde alligevel. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 19. Januar, 2021 Benjamin skrev, for 17 timer siden: Det ville have været så dejligt, hvis du havde lagt et link. Kan da absolut kun give dig ret. Havde da været fedt at sure DonX lige som alle andre havde vedlagt et link, men næææ det skal han da naturligvis ikke. Alle har lov til at føel sig lidt royal af og til 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 19. Januar, 2021 DonX skrev, for 9 timer siden: Som sædvanlig ingen, som rent faktisk gider besvare en efterlysning. Det her forum handler efterhånden kun om at brokke sig og hakke på hinanden. Ærgeligt, her var rigtig hyggeligt en gang. Men det er ved at være længe siden. Synes du selv du skaber den hygge du efterspørger ved at svare på den måde som du gjorde til Benjamin ???? Man bliver vel behandlet nogenlunde af andre, som man behandler andre selv vil jeg tro Kan du have en skøn dag, og håber humøret ændrer sig 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 983 Skrevet 19. Januar, 2021 DonX skrev, den 18.1.2021 at 19:34: Som sædvanlig ingen, som rent faktisk gider besvare en efterlysning. Det her forum handler efterhånden kun om at brokke sig og hakke på hinanden. Ærgeligt, her var rigtig hyggeligt en gang. Men det er ved at være længe siden. Det er jo reelt kun dig som brokker og hakker på andre. Hvad med at se lidt indad, i stedet for at pege fingre af andre. Det er jo så nemt. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 162 Skrevet 20. Januar, 2021 udinaturen skrev, for 10 timer siden: Det er jo reelt kun dig som brokker og hakker på andre. Hvad med at se lidt indad, i stedet for at pege fingre af andre. Det er jo så nemt. Jeg har ét konkret spørgsmål som ikke bliver besvaret. Det eneste jeg ville have var egentlig et svar på mit spørgsmål. Afsporing er måske et forkert ord, men jeg er pisse træt af alle de hellige brugere, som påpeger samtlige fejl i formen på indlæg herinde. Har man noget konstruktivt - så svar på spørgsmålet . Og ellers så undlad at kommentere! Jeg har ikke mere at tilføje. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 162 Skrevet 20. Januar, 2021 Mand34Horsens skrev, den 18.1.2021 at 20:56: Tammi er god nok, jeg har besøgt hende til blowjob 2 gange. Hun har aldrig skuffet mig, så ligemeget hvad får du næsten helt sikkert en god oplevelse fordi det kan Tammi klare alene. Dog synes jeg 18 år er lige ung nok til det her. Tak for svaret - min ikke 18 mindst betyder 25, når man lægger den efterhånden obligatoriske moms til. Men ellers er jeg helt enig - det er ungt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg