Jesperdjensen 209 Skrevet 17. Januar, 2021 Hej.... min hudsult er stukket helt af de sidste par dage. Det er ikke så meget sex jeg drømmer om når man igen kan besøge de søde GP’er, men bare trangen om at ligge tæt og mærke hud mod hud. Desværre varer det nok lidt endnu, så er der nogen der har gode tricks til at mindsle følelsen af hudsult? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1727 Skrevet 17. Januar, 2021 (edited) Tinder. Du er ikke den eneste der har det sådan, så det skulle nok være muligt at finde en kvinde der dele dit behov. Men det kræver nok du kan forføre med ord. Redigeret 17. Januar, 2021 af Jogge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massage er fedt 256 Skrevet 17. Januar, 2021 Jesperdjensen skrev, for 25 minutter siden: Hej.... min hudsult er stukket helt af de sidste par dage. Det er ikke så meget sex jeg drømmer om når man igen kan besøge de søde GP’er, men bare trangen om at ligge tæt og mærke hud mod hud. Desværre varer det nok lidt endnu, så er der nogen der har gode tricks til at mindsle følelsen af hudsult? Lange bade, ekstra dyne at putte med, kram et træ, dans med dig selv og drik to øl samtidig så du kan skåle med dig selv 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterhansenx 240 Skrevet 18. Januar, 2021 (edited) Jogge skrev, for 7 timer siden: Tinder. <tekst fjernet> Men det kræver nok du kan forføre med ord. Hvilket jeg så desværre aldrig har evnet på nogen måde Redigeret 18. Januar, 2021 af peterhansenx typo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyde 337 Skrevet 18. Januar, 2021 Det er sgu surt at sulte! Hvis du ikke er i risikogruppe kan du vel stadig tage chancen hos en af dem, der stadig holder åbent? Sugardaters skulle vel også være mere sikkert end udenlandske piger, der tager ind i 15 minutter. Hvis det ikke giver mening er det bedste jeg kan komme på at få en kat. I må ikke mis-forstå mig, men jeg er blevet overrasket over hvor megen nærhed man kan have med en kat, selvom det ALTID er på dens betingelser... "Jeg er sgu min egen!" Der er lys for enden af tunnelen og det bliver snart forår :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 18. Januar, 2021 (edited) Det er egentlig et ret godt emne at få frem i lyset Hudsulten kan jo dækkes af andre end en sex relation. For hudsult handler jo ikke om sex. Men om berøring og kram og knus. Det handler også om at have et levende væsen tæt på sig. Jeg tror faktisk, at de mennesker der har et kæledyr - en hund eller en kat - oplever Hudsulten som mindre presserende. Det at have en hund eksempelvis der bare elsker at ligge for dine fødder eller klemme sig ind til dig i sofaen - det er for mange mennesker også kærlighed og varme og kan faktisk godt tildels afhjælpe hudsult. Så er der ens omgangskreds. At give knus og kram og at sidde tæt i sofaen kan også gøres med andre end ens partner /elsker / elskerinde, men det er selvfølgelig forskelligt hvor naturligt det falder for en at putte sig ind til et familiemedlem eller god ven / veninde Redigeret 18. Januar, 2021 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 18. Januar, 2021 Lady C skrev, for 4 minutter siden: Jeg tror faktisk at de mennesker der har et kæledyr - en hund eller en kat - oplever Hudsulten som mindre presserende. Det at have en hund eksempelvis der bare elsker at ligge for dine fødder eller klemme sig ind til dig i sofaen - det er for mange mennesker også kærlighed og varme og kan faktisk godt tildels afhjælpe hudsult. Helt enig. Dette er en af grundene til at mange ældre damer har en lille tæppetisser, så må alt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 18. Januar, 2021 (edited) Aarhuselsker skrev, for 37 minutter siden: Helt enig. Dette er en af grundene til at mange ældre damer har en lille tæppetisser, så må alt. Jeg kan godt læse sarkasmen i dit indlæg. Men jeg vil bare lige til en orientering sige at der findes mange enlige mennesker der har stor gavn af en hund - lille eller stor - det afhjælpe ensomhed og hudsult, og en hund behøver ikke at være uopdragen for at kunne dække de behov hos et menneske. Redigeret 18. Januar, 2021 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 18. Januar, 2021 Lady C skrev, for 10 minutter siden: Det er egentlig et ret godt emne at få frem i lyset Hudsulten kan jo dækkes af andre end en sex relation. For hudsult handlet jo ikke om sex. Men om berøring og kram og knus. Det handler ogs om at have et levende væsen tæt på sig. Jeg tror faktisk at de mennesker der har et kæledyr - en hund eller en kat - oplever Hudsulten som mindre presserende. Det at have en hund eksempelvis der bare elsker at ligge for dine fødder eller klemme sig ind til dig i sofaen - det er for mange mennesker også kærlighed og varme og kan faktisk godt tildels afhjælpe hudsult. Så er der ens omgangskreds. At give knus og kram og at sidde tæt i sofaen kan også gøres med andre end ens partner /elsker / elskerinde, men det er selvfølgelig forskelligt hvor naturligt det falder for en at putte sig ind til et familiemedlem eller god ven / veninde Jeg er så glad for at have min kone, for ja, man savner virkelig kontakt. Jeg ringer til familien dagligt, men det er ikke nok. Men at sidde i sofaen og bare holde om hinanden, helt stille, og bare være til i øjeblikket, det er virkelig noget der tæller i øjeblikket, og har altid gjort det. Hvem kunne for et år siden have forstillet sig at man kunne savne at give hånd, et kram , eller bare at være en flok venner sammen, uden berøring, der er sku et punkt hvor jeg er blevet kloger. Jeg kan sagtens sætte mig ind i at et kæledyr, kan være en erstatning for menneskelig kontakt, for de giver kærlighed, gensidig afhængelighed, nærvær og måske også lidt tryghed. hold op hvor jeg, alt det på trods, også savner min “pige” , men det ligger nogle måneder ude i fremtiden, før jeg ser hende igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 18. Januar, 2021 Lady C skrev, for 10 minutter siden: Jeg kan godt læse sarkasmen i dit indlæg. Men jeg vil bare lige til en orientering sige at der findes mange enlige mennesker der har stor gavn af en hund - lille eller stor - det afhjælpe ensomhed og hudsult og en hund behøver ikke at være uopdragen for at kunne dække de behov hos et menneske. Der er ikke sarkasme i mit indlæg, det forstår jeg ikke du kan læse ud af det. Jeg er helt enig i at disse hunde betyder enormt meget for enlige mennesker Det med at de må alt, hentyder til at de er utroligt forkælede. De fleste jeg kender i al fald. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 18. Januar, 2021 Aarhuselsker skrev, Lige nu: Der er ikke sarkasme i mit indlæg, det forstår jeg ikke du kan læse ud af det. Jeg er helt enig i at disse hunde betyder enormt meget for enlige mennesker Det med at de må alt, hentyder til at de er utroligt forkælede. De fleste jeg kender i al fald. Ja du har ret. Der er nogle mennesker der glemmer at opdrage deres hunde og forkæler dem så meget at de bare går hen og bliver irriterende for andre mennesker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 18. Januar, 2021 Jesperdjensen skrev, for 11 timer siden: Hej.... min hudsult er stukket helt af de sidste par dage. Det er ikke så meget sex jeg drømmer om når man igen kan besøge de søde GP’er, men bare trangen om at ligge tæt og mærke hud mod hud. Desværre varer det nok lidt endnu, så er der nogen der har gode tricks til at mindsle følelsen af hudsult? Hmm tjaa det er jo alvorligt - en datingside hvor du efterlyser en med samme sult - og lover at holde hende som elskerinde - sørg for at I begge er testet negativt for corona o.a. Sygdomme - tænker det er det eneste der kan løse din sult - kæledyr tror jeg ikke på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 18. Januar, 2021 ja det er et svært spørgsmål... besøg din lokale luder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Darksidw Skrevet 18. Januar, 2021 Er man hudsulten måske flæskesvær Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperdjensen 209 Skrevet 18. Januar, 2021 Mange gode forslag..... tænker jeg må tage mig sammen og se hvad der kunne være af gode løsninger. Der er sikkert også kvinder med hudsult for hvem det ikke handler om sex, men netop kun hudsulten. jeg tænker nok en løsning på nogle ti ers varighed og evt med gentagelse et par gange om måneden. Der bliver GP besøg nok en lidt dyr affære. Og et sex-besøg hos en GP kan absolut også afhjælpe, men det er faktisk helt reelt ikke sex der savnes mest lige nu. Men tak for input. Både de seriøse og de humørfyldte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg