Hop til indhold

Ung pige fra sugardaters

Featured Replies

Skrevet

Godaften 

for 2 til 5 måneder var der en anmeldese af en ung pige fra sugardaters som havde haft lidt bagsæde lir med en herinde fra dette skønne Forum 

men jeg kan ikke finde den anmeldese - nogen der kan hjælpe ?

fortsat god aften  

Skrevet

Hvis det var historien der startede med et blow, fordi bilejeren ikke ville havde pletter på, men så nuppede hende senere, så mener jeg tråden strandede ved, at hun røg på bordel/klinik. Kan ikke huske navnet. 

Der var også en trist historie, med en der optrådte som flere brugere, og der mener jeg hun hed Maddison. 

Skrevet
  • Author
HGW skrev, for 5 minutter siden:

Hvis det var historien der startede med et blow, fordi bilejeren ikke ville havde pletter på, men så nuppede hende senere, så mener jeg tråden strandede ved, at hun røg på bordel/klinik. Kan ikke huske navnet. 

Der var også en trist historie, med en der optrådte som flere brugere, og der mener jeg hun hed Maddison. 

Første afsnit af dit svar svarer til den pige jeg efterlyser , men anden del kan jeg genkende 

men hvor er anmeldelsen ? 

Skrevet

Hvor var det henne. 

Rent geografisk?

Skrevet
Happy guy skrev, 1 time siden:

Godaften 

for 2 til 5 måneder var der en anmeldese af en ung pige fra sugardaters som havde haft lidt bagsæde lir med en herinde fra dette skønne Forum 

men jeg kan ikke finde den anmeldese - nogen der kan hjælpe ?

fortsat god aften  

Har du prøvet at kigge under Sugarbabes?

Skrevet
  • Author

Har prøvet af søge her i arkiv og se på profiler på sugardates 

Skrevet
Happy guy skrev, for 12 minutter siden:

Takker 

Happy guy skrev, for 21 timer siden:

Har prøvet af søge her i arkiv og se på profiler på sugardates 

Så har du ikke kigget ordentlig efter på Sugarbabes :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.