Hop til indhold

Recommended Posts

Godaften 

for 2 til 5 måneder var der en anmeldese af en ung pige fra sugardaters som havde haft lidt bagsæde lir med en herinde fra dette skønne Forum 

men jeg kan ikke finde den anmeldese - nogen der kan hjælpe ?
 

fortsat god aften  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det var historien der startede med et blow, fordi bilejeren ikke ville havde pletter på, men så nuppede hende senere, så mener jeg tråden strandede ved, at hun røg på bordel/klinik. Kan ikke huske navnet. 

Der var også en trist historie, med en der optrådte som flere brugere, og der mener jeg hun hed Maddison. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HGW skrev, for 5 minutter siden:

Hvis det var historien der startede med et blow, fordi bilejeren ikke ville havde pletter på, men så nuppede hende senere, så mener jeg tråden strandede ved, at hun røg på bordel/klinik. Kan ikke huske navnet. 

Der var også en trist historie, med en der optrådte som flere brugere, og der mener jeg hun hed Maddison. 

Første afsnit af dit svar svarer til den pige jeg efterlyser , men anden del kan jeg genkende 

men hvor er anmeldelsen ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Happy guy skrev, 1 time siden:

Godaften 

for 2 til 5 måneder var der en anmeldese af en ung pige fra sugardaters som havde haft lidt bagsæde lir med en herinde fra dette skønne Forum 

men jeg kan ikke finde den anmeldese - nogen der kan hjælpe ?
 

fortsat god aften  

Har du prøvet at kigge under Sugarbabes?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Happy guy skrev, for 12 minutter siden:

Takker 

 

Happy guy skrev, for 21 timer siden:

Har prøvet af søge her i arkiv og se på profiler på sugardates 

Så har du ikke kigget ordentlig efter på Sugarbabes :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...