Hop til indhold
Isenvad

Melinda black angel Holstebro/Holsted

Recommended Posts

Hej. 

Besøgte Melinda i Holstebro 

https://annoncelight.dk/showad/278026

Mega sexet petit krop. Men vil give de utallige ret i at hun nok trænger til ferie. 

Hun virkede træt og slidt.  Ikke at hun ikke ydede godt sex. Men fik bagefter helt ondt af hende. 

Selvfølgelig er det også noget med kemi. Men vil beskrive mig som en meget alm dansk mand. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pite skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor en ny tråd ?

Der er masser i forvejen

Det er der nok 2 gode grunde til.

1. Det ville have været logisk

2. Mig, mig, mig, mig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dag jeg var forbi hende i går virkede hun ikke træt eller udkørt, hun var smilende og snakkesalig, meget imødekommende med god kommunikation og øjenkontakt, om jeg har været heldig eller andre har ramt en dårlig dag ved jeg ikke men jeg var på ingen måde skuffet over oplevelsen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dso skrev, for 55 minutter siden:

Dag jeg var forbi hende i går virkede hun ikke træt eller udkørt, hun var smilende og snakkesalig, meget imødekommende med god kommunikation og øjenkontakt, om jeg har været heldig eller andre har ramt en dårlig dag ved jeg ikke men jeg var på ingen måde skuffet over oplevelsen 

Dejligt du har haft en god oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt pigen for nylig i Holsted. Ét af mange besøg hos hende - første gang i Odense for 3-4 år siden tænker jeg.

Har derfor erfaret, at en tidlig aftale er befordrende for oplevelsen.

Med en aftale kl. 10 fik jeg (igen) en skøn oplevelse med den smukke pige - god humor, overskud og tæt på GFE for mig.

Det er min (uprofessionelle) vurdering, at hun er ret sart, så hvis hun kommer i hænderne på nogen der er mere "hårdhændet" end mig (uden at mene noget forkert om, eller pege fingre af nogen), så tror jeg det påvirker hende negativt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...