Isenvad 74 Skrevet 17. Januar, 2021 Hej. Besøgte Melinda i Holstebro https://annoncelight.dk/showad/278026 Mega sexet petit krop. Men vil give de utallige ret i at hun nok trænger til ferie. Hun virkede træt og slidt. Ikke at hun ikke ydede godt sex. Men fik bagefter helt ondt af hende. Selvfølgelig er det også noget med kemi. Men vil beskrive mig som en meget alm dansk mand. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3351 Skrevet 17. Januar, 2021 Hvorfor en ny tråd ? Der er masser i forvejen 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isenvad 74 Skrevet 17. Januar, 2021 Pite skrev, for 31 minutter siden: Hvorfor en ny tråd ? Der er masser i forvejen Så glad, så tidligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Saxo 120 Skrevet 17. Januar, 2021 Pite skrev, for 2 timer siden: Hvorfor en ny tråd ? Der er masser i forvejen Det er der nok 2 gode grunde til. 1. Det ville have været logisk 2. Mig, mig, mig, mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 942 Skrevet 17. Januar, 2021 Hvordan går med hendes kollega Nelly, er hun lige så udslidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dso 13 Skrevet 18. Januar, 2021 Dag jeg var forbi hende i går virkede hun ikke træt eller udkørt, hun var smilende og snakkesalig, meget imødekommende med god kommunikation og øjenkontakt, om jeg har været heldig eller andre har ramt en dårlig dag ved jeg ikke men jeg var på ingen måde skuffet over oplevelsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ginne 327 Skrevet 18. Januar, 2021 Dso skrev, for 55 minutter siden: Dag jeg var forbi hende i går virkede hun ikke træt eller udkørt, hun var smilende og snakkesalig, meget imødekommende med god kommunikation og øjenkontakt, om jeg har været heldig eller andre har ramt en dårlig dag ved jeg ikke men jeg var på ingen måde skuffet over oplevelsen Dejligt du har haft en god oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 218 Skrevet 19. Januar, 2021 Jeg har også besøgt pigen for nylig i Holsted. Ét af mange besøg hos hende - første gang i Odense for 3-4 år siden tænker jeg. Har derfor erfaret, at en tidlig aftale er befordrende for oplevelsen. Med en aftale kl. 10 fik jeg (igen) en skøn oplevelse med den smukke pige - god humor, overskud og tæt på GFE for mig. Det er min (uprofessionelle) vurdering, at hun er ret sart, så hvis hun kommer i hænderne på nogen der er mere "hårdhændet" end mig (uden at mene noget forkert om, eller pege fingre af nogen), så tror jeg det påvirker hende negativt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg