Hop til indhold

Melinda black angel Holstebro/Holsted

Featured Replies

Skrevet

Hej. 

Besøgte Melinda i Holstebro 

https://annoncelight.dk/showad/278026

Mega sexet petit krop. Men vil give de utallige ret i at hun nok trænger til ferie. 

Hun virkede træt og slidt.  Ikke at hun ikke ydede godt sex. Men fik bagefter helt ondt af hende. 

Selvfølgelig er det også noget med kemi. Men vil beskrive mig som en meget alm dansk mand. 

Skrevet

Hvorfor en ny tråd ?

Der er masser i forvejen

Skrevet
  • Author
Pite skrev, for 31 minutter siden:

Hvorfor en ny tråd ?

Der er masser i forvejen

Så glad, så tidligt. 

Skrevet
Pite skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor en ny tråd ?

Der er masser i forvejen

Det er der nok 2 gode grunde til.

1. Det ville have været logisk

2. Mig, mig, mig, mig

Skrevet

Hvordan går med hendes kollega Nelly, er hun lige så udslidt

Skrevet

Dag jeg var forbi hende i går virkede hun ikke træt eller udkørt, hun var smilende og snakkesalig, meget imødekommende med god kommunikation og øjenkontakt, om jeg har været heldig eller andre har ramt en dårlig dag ved jeg ikke men jeg var på ingen måde skuffet over oplevelsen 

Skrevet
Dso skrev, for 55 minutter siden:

Dag jeg var forbi hende i går virkede hun ikke træt eller udkørt, hun var smilende og snakkesalig, meget imødekommende med god kommunikation og øjenkontakt, om jeg har været heldig eller andre har ramt en dårlig dag ved jeg ikke men jeg var på ingen måde skuffet over oplevelsen 

Dejligt du har haft en god oplevelse. 

Skrevet

Jeg har også besøgt pigen for nylig i Holsted. Ét af mange besøg hos hende - første gang i Odense for 3-4 år siden tænker jeg.

Har derfor erfaret, at en tidlig aftale er befordrende for oplevelsen.

Med en aftale kl. 10 fik jeg (igen) en skøn oplevelse med den smukke pige - god humor, overskud og tæt på GFE for mig.

Det er min (uprofessionelle) vurdering, at hun er ret sart, så hvis hun kommer i hænderne på nogen der er mere "hårdhændet" end mig (uden at mene noget forkert om, eller pege fingre af nogen), så tror jeg det påvirker hende negativt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.