Thop 68 Skrevet 16. Januar, 2021 Hejsa alle... Er der nogen der har fået en sutter på bagsædet af hende her? https://annoncelight.dk/showad/306562 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Expel 193 Skrevet 16. Januar, 2021 Det lyder som om hun gør det på samlebånd (drive in blowjobs, så der kan være lidt ventetid) Kan godt se inde på en rasteplads hvor der er lang bil kø, så er det næste så næste så næste Og det de siger her (Svare KUN på henvendelser med ansigtsbillede, og der kommer ikke noget retur) Men har ikke selv ansigtsbillede på for mig til at tænke.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 16. Januar, 2021 Det lugter langt væk. Hvis det er blowjobs det handler om, hvorfor er der så billeder af en røv? Og ansigtsbilleder uden noget retur. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 16. Januar, 2021 Brutus skrev, for 17 minutter siden: Det lugter langt væk. Hvis det er blowjobs det handler om, hvorfor er der så billeder af en røv? Og ansigtsbilleder uden noget retur. Jeg ville kun gøre det, hvis det var med forudbetaling, og CPR-nr.! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skraber7556 68 Skrevet 25. Januar, 2021 Jeg har mødt hende, på rastepladsen. Hun er flot. Virkelig flot faktisk. Smukt ansigt, godt blow. Sluger med velbehag. Rastepladsen er vist et sted, som folk godt ved hvad bliver brugt til. Jeg kom der op, der holdt 3 andre biler. De var åbenbart parat til en kigger. Tror billeder af røv osv, er til for at lokke interesserede til. Og det virker jo. Det går jo lige i pikken, især når man ikke får lov. Men man må gerne tage på hende mens hun blæser i fløjten. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dolken21 66 Skrevet 27. Januar, 2021 Interessant. Kunne være man skulle prøve en dag. Har dog forsøgt at skrive nogle gange uden at der bliver skrevet tilbage :/ Hun ser nydelig ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg