Hop til indhold

Dådyrøjne sutter på... Sjælland.

Featured Replies

Skrevet

Det lyder som om hun gør det på samlebånd  (drive in blowjobs, så der kan være lidt ventetid) 

Kan godt se inde på en rasteplads hvor der er lang bil kø, så er det næste så næste så næste :D 

Og det de siger her 
(Svare KUN på henvendelser med ansigtsbillede, og der kommer ikke noget retur) 

Men har ikke selv ansigtsbillede på :huh: for mig til at tænke....

Skrevet

Det lugter langt væk. Hvis det er blowjobs det handler om, hvorfor er der så billeder af en røv? Og ansigtsbilleder uden noget retur. :ph34r:

Skrevet
Brutus skrev, for 17 minutter siden:

Det lugter langt væk. Hvis det er blowjobs det handler om, hvorfor er der så billeder af en røv? Og ansigtsbilleder uden noget retur. :ph34r:

Jeg ville kun gøre det, hvis det var med forudbetaling, og CPR-nr.!

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har mødt hende, på rastepladsen. Hun er flot. Virkelig flot faktisk. Smukt ansigt, godt blow. Sluger med velbehag. 

Rastepladsen er vist et sted, som folk godt ved hvad bliver brugt til. 

Jeg kom der op, der holdt 3 andre biler. De var åbenbart parat til en kigger. 

Tror billeder af røv osv, er til for at lokke interesserede til. Og det virker jo. Det går jo lige i pikken, især når man ikke får lov. Men man må gerne tage på hende mens hun blæser i fløjten. 

Skrevet

Interessant. Kunne være man skulle prøve en dag. Har dog forsøgt at skrive nogle gange uden at der bliver skrevet tilbage :/ Hun ser nydelig ud.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.