sdd 12 Skrevet 3. Juli (edited) XCCX skrev, for 14 timer siden: https://sugardaters.com/da/inbox/5PRPNlPvWb Er det den samme, fik et tilbud om 3500 i en time, med alt og uden. Hm det overvejer jeg faktisk. Jeg har mødt hende nogle gange for måske 4 år siden og det var simpelthen ret fantastisk. Og hun nød det åbenbart også. Er lidt i tvivl om det er den samme, fik ikke noget i samtalen som sagde hun genkendte mig ?? Redigeret 3. Juli af sdd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sdd 12 Skrevet 4. Juli kan bekræfte det er hende, det er anden gang jeg oplever at en som skal giftes har en farvet tour , inden de stopper. Men et godt gensyn og ingen lovning på gentagelse. Nu får vi se. Hendes forhold holder ikke længe ) og så er der mulighed for at blive ind imellem venner ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sdd 12 Skrevet 22. Juli XCCX skrev, den 2.7.2025 at 18:59: https://sugardaters.com/da/inbox/5PRPNlPvWb Jeg kan stadig skrive i den indpakket linket er til. Men profilen findes ikke?? Nogle der ved om hunn er aktiv. Den oprindelige profil findes, men har ikke været aktiv i 2 mdr står der ved den ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sdd 12 Skrevet 25. Juli sdd skrev, den 22.7.2025 at 14:51: Jeg kan stadig skrive i den indpakket linket er til. Men profilen findes ikke?? Nogle der ved om hunn er aktiv. Den oprindelige profil findes, men har ikke været aktiv i 2 mdr står der ved den ?? virkeligt mærkeligt at kunne skrive til en nedlagt profil ?? må de gemme profiler som ikke er aktive ?? tror jeg faktisk ikke . De har jo ingen behov for at gemme dem. En ny profil vil jo selv oplyse om mail osv ved oprettelse . Og e v t betaling vil starte forfra ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 370 Skrevet 26. Juli Den er ikke nedlagt. Du har blot skrevet til hende tidligere - og hun har efterfølgende ændret kriterier for hvem, der kan søge hende frem..måske alderen helt ned til feks 25 år. Så kommer hun ikke frem i dit søgeresultat. sdd skrev, for 21 timer siden: virkeligt mærkeligt at kunne skrive til en nedlagt profil ?? må de gemme profiler som ikke er aktive ?? tror jeg faktisk ikke . De har jo ingen behov for at gemme dem. En ny profil vil jo selv oplyse om mail osv ved oprettelse . Og e v t betaling vil starte forfra ??? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sdd 12 Skrevet 26. Juli (edited) thedanishdude skrev, for 2 timer siden: Den er ikke nedlagt. Du har blot skrevet til hende tidligere - og hun har efterfølgende ændret kriterier for hvem, der kan søge hende frem..måske alderen helt ned til feks 25 år. Så kommer hun ikke frem i dit søgeresultat. så du kan søge profilen ?? stadig ?? Jeg kunne jo , som du kan se skrive til hende den 22 juli , for 4 dage siden, men ikke se profilen ?? Min indbakke kom frem ved jeg trykkede på linket ? https://sugardaters.com/da/inbox/5PRPNlPvWb og når jeg så trykker på navnet i min indbakke, er profilen der ikke tror det er en fejl på sugardaters , men skidt de gemmer slettede profiler imod datalovgivningen ? som denne side her også er kendt for at gøre Redigeret 26. Juli af sdd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg