Hop til indhold
Brutus

Røveri og voldtægt i Viborg

Recommended Posts

Enig. Tror bare ikke det sker. Der tages allerede forbehold for udvisning fordi hovedmanden er syg i hovedet. Yeah right. Det er han. Derfor skal både ham og de andre ud. Ad h til med dem.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

kan ikke være mere enig men bare vent de får lov at blive for der er sikkert og vist at den danske stat får ondt af dem

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Jeg håber at de får så hård en straf som loven og retsstaten tillader. Jeg håber ikke at pøblen udenfor for retsinstitutionerne skal dømme dem. Danmark er ikke en bananrepublik, og var den, ville det være en ualmindelig dårlig een af slagsen. Der mangler simpelt hen bananer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

Så er det jo vi er rigtig glade for at prostitution er legalt her i landet – ellers er der en risiko for at det aldrig vil blive anmeldt og skiderikkerne slipper.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 41 minutter siden:

Jeg håber at de får så hård en straf som loven og retsstaten tillader. Jeg håber ikke at pøblen udenfor for retsinstitutionerne skal dømme dem. Danmark er ikke en bananrepublik, og var den, ville det være en ualmindelig dårlig een af slagsen. Der mangler simpelt hen bananer.

Jeg kunne ikke være mere enig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Straffes efter loven røveri og i et tilfælde for seksuel tvang/voldtægt - kan de udvises er det ud med med. Byret Landsret Højesteret sæt i værk. 

Redigeret af Bødlen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hrolandj
Runaldo skrev, for 10 timer siden:

Min indre skabsracist vil have de skal klynges op i bollerne.

Det har intet med racisme at gøre. Havde det været etnisk danskere skulle de stadig klynges op i bollerne!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...