Hop til indhold

En mørk eller en Thai kvinde

Featured Replies

Skrevet

Nu har jeg prøvet at mødtes med en håndfulde black kvinder i Aalborg og alle gangene er jeg simpelthen gået igen, fordi det slet ikke lignede dem i annoncen eller når det kom til stykket, så var det meget påtrængende. Så kan I hjælpe mig her? Findes der virkelig ikke en black woman i Nordjylland, midtjylland eller Østjylland som der er den i annoncen og som der faktisk giver en god service. 

Kunne ligesom også tænke mig at prøve en kvinde fra Asien, har I nogle anbefalinger her i ovennævnte områder?

Mange tak for hjælpen og rigtig god aften til jer.

Skrevet
Jaaadeeet skrev, for 12 minutter siden:

Nu har jeg prøvet at mødtes med en håndfulde black kvinder i Aalborg og alle gangene er jeg simpelthen gået igen, fordi det slet ikke lignede dem i annoncen eller når det kom til stykket, så var det meget påtrængende. Så kan I hjælpe mig her? Findes der virkelig ikke en black woman i Nordjylland, midtjylland eller Østjylland som der er den i annoncen og som der faktisk giver en god service. 

Kunne ligesom også tænke mig at prøve en kvinde fra Asien, har I nogle anbefalinger her i ovennævnte områder?

Prøv at lægge det under efterlysninger

Skrevet
Pite skrev, for 12 minutter siden:

Prøv at lægge det under efterlysninger

nej så bliver der bare 2 ens indlæg, bed i stedet for en moderator flytte indlægget-

Skrevet
Jaaadeeet skrev, for 32 minutter siden:

Black candy i randers er hende på billederne i hendes annonce !

Skrevet

Black Candy i Randers. Det er hende på billederne og hun gir den gas :). 

Skrevet

Gider ikke besøge de mørke kvinder

fik sku rigelig af dem i mine unge dage

da jeg sømand 

foto af dem som er i dk er 99% ikke af dem

og den sidste 1 % ligger bare som en gammel karklud og tror det er sådan man tilfredser en mand :biggrin:

Skrevet
Jaaadeeet skrev, den 15.1.2021 at 22:03:

Du kan besøge nutellababe i Juelsminde. Hun er lidt dyr i drift, men som så mange ander ting, så koster kvalitet. 
https://annoncelight.dk/showad/269591

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.